مطالب مرتبط:
تصاویر/ دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام جمعه دیّر
امام جمعه یزد: زمینه اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم شود
امام جمعه شیراز: اجاره ندهیم مناسبت های دینی فراموش شوند
فیلم/ امام جمعه یزد: راهپیمایی 22 بهمن، زمینه ساز مشارکت در انتخابات است
رییس دانشگاه تهران: حتی یک مورد هنجارشکنی را هم تحمل نمی کنیم/ وضعیت امروز با راه شهدا فاصله دارد/ اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد و رهبری امام خمینی نبود، معلوم نبود سرنوشت و آینده ما چگونه می بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 13:302024-02-06سياسي

امام جمعه سمنان: پلیس در همه بزنگاه ها حضوری منسجم دارد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پلیس امروز در همه بزنگاه های کشور در راستای تأمین امنیت مردم حضوری منسجم و مقتدر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در دفتر خود اظهار کرد: رهبری بارها در بیانات ارزشمند خود از فراجا تقدیر کرده اند و در تعریف از فراجا و نیروهای پلیس نکات بسیار دقیقی را مطرح فرموده اند که نشان می دهد رضایتمندی خوبی در بدنه مردم و شخص معظم له از این نیروی مردمی وجود دارد.

وی تصریح کرد: پلیس همواره در بیعت، پایداری و همراهی با ولایت و ولایت مداری در خط مقدم حضور دارد و همواره با تمام توانش به مردم خدمت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: پلیس در کل کشور همواره نشان داده که در همه بزنگاه ها و صحنه های مورد نیاز کشور در راستای تأمین امنیت و رفاه عمومی حضوری منسجم و مقتدر دارد و تأمین امنیت ایران اسلامی در اغتشاشات گذشته نیز یکی از توفیقات جدی فراجا محسوب می شود.

مطیعی بیان کرد: پلیس در سراسر کشور به ویژه در استان سمنان فعالیت های بسیار خوبی انجام داده و زحمات زیادی را با همکاری سایر نیروهای امنیتی متقبل می شود که قابل تقدیر است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - استان سمنان - سمنان - ولی فقیه - نماینده - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: پلیس در همه بزنگاه ها حضوری منسجم دارد

امام جمعه سمنان: پلیس در همه بزنگاه ها حضوری منسجم دارد