مطالب مرتبط:
قیمت انواع ماهی 8 بهمن 1402
لیست قیمت انواع ماهی 8 بهمن 1402
قیمت روز انواع کوییک سایپا؛ کوییک صفر در بازار آزاد طی یک ماه گذشته چقدر گران شد؟+ جدول قیمت ها
کشف بیش از 76 هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در نیشابور
انواع فروسیلیس در ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 15:352024-01-28اقتصادي

صید 866 تن انواع ماهی استخوانی در گیلان


مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به آغاز صید ماهی استخوانی در دریای خزر از 20 مهرماه گفت: صیادان از زمان آغاز صید ماهی استخوانی در گیلان تاکنون 866 تن انواع ماهی به ارزش 234 میلیارد تومان صید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، کوروش خلیلی مدیرکل شیلات گیلان بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از سواحل رودسر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید انواع ماهی های استخوانی از 20 مهر در دریای خزر آغاز شده است، اظهار کرد: صیادان از زمان آغاز صید ماهی استخوانی در گیلان تاکنون 866 تن انواع ماهی استخوانی به ارزش 234 میلیارد تومان صید کردند.

  وی بیشترین ماهی استخوانی در دریای خزر را ماهی سفید دانست و گفت: از 866 تن ماهی صید شده در دریای خزر، 61 درصد ماهی سفید، 37 درصد ماهی کفال و 2 درصد باقیمانده، سایر گونه های ماهی هستند.

  مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به کولاک بودن دریای خزر در هفته های گذشته در دریای خزر افزود: در چند هفته اخیر 50 درصد از زمان های صیادی در گیلان دریا کولاکی بوده و مقدار صید به همین دلیل، کمی کاهش داشته است.

  خلیلی از وجود چهار هزار صیاد در دریای خزر خبر داد و بیان کرد: این تعداد صیاد در غالب 45 تعاونی پره صیادی فعالیت می کنند که هرساله به دریا زده و با صید انواع ماهی ها به اقتصاد گیلان در حوزه های مختلف کمک می کنند.


برچسب ها: ماهی استخوانی - استخوانی - ماهی - مدیرکل شیلات گیلان - دریای خزر - مدیرکل شیلات - شیلات گیلان
آخرین اخبار سرویس:

صید 866 تن انواع ماهی استخوانی در گیلان

صید 866 تن انواع ماهی استخوانی در گیلان