مطالب مرتبط:
سه هزار و 800 معتاد متجاهر و کارتن خواب در سیستان و بلوچستان سکونت دارند
3800 معتاد متجاهر و کارتن خواب در سیستان و بلوچستان سکونت دارند
فعالیت پروژه های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان با وجود بدهی بیش از 700 میلیارد تومانی
درختی شبیه انسان در سیستان و بلوچستان
توقیف محموله های سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 07:252024-01-29سياسي

ساخت دهکده سلامت برای معتادان متجاهر در سیستان و بلوچستان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به عملکردهای شاخص شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: در سالجاری پنج جلسه کمیته هماهنگی مراکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر در راستای ساماندهی معتادان متجاهر برگزار شده .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به عملکردهای شاخص شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: در سالجاری پنج جلسه کمیته هماهنگی مراکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر در راستای ساماندهی معتادان متجاهر برگزار شده و در حال حاضر 2 مرکز ماده 16 و 16 مرکز موضوع تبصره 2 ماده 15 در استان مشغول به فعالیت هستند.

علی ولایتی پور در گفت وگو با ایسنا-اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 575 نفر ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر در سیستان و بلوچستان است و در سالجاری نیز یک هزار و 738 معتاد متجاهر جهت ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و حمایتی به مراکز ماده 16 و تبصره 2 ماده 15 قانون مبارزه با مواد مخدر معرفی شده اند.

وی گفت: علاوه بر این تنها در مراکز ماده 16 استان 462 معتاد متجاهر از ابتدای سالجاری ساماندهی شده ، همچنین از سوی دولت تاکنون 120 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شورای اجتماعی کشور در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر تخصیص یافته است.


برچسب ها: مبارزه با مواد مخدر - سیستان و بلوچستان - معتادان متجاهر - مواد مخدر - شورای هماهنگی - قانون مبارزه با مواد مخدر - ساماندهی معتادان متجاهر
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دهکده سلامت برای معتادان متجاهر در سیستان و بلوچستان

ساخت دهکده سلامت برای معتادان متجاهر در سیستان و بلوچستان