مطالب مرتبط:
حضور نماینده ولی فقیه در لرستان در جمع دانشجویان معتکف + عکس
تصاویر / حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جمع معتکفین دانش آموز
تقدیر مدیر حوزه علمیه هرمزگان از مسئولان برای حضور دانش آموزان در اعتکاف  
تصاویر/ حال و هوای اعتکاف دانش آموزان در مسجد ولیعصر(عج) سندرک
دانش آموزان معتکف روز شنبه غیبت نمی خورند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 09:102024-01-27سياسي

نماینده ولی فقیه در جمع دانش آموزان معتکف یاسوجی حضور یافت+ تصاویر


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل آموزش وپرورش استان ،رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان از برخی مساجد محل اعتکاف در یاسوج بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در جمع دانش آموزان معتکف بر بهره گیری از فضای معنوی در آیین اعتکاف تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دوران نوجوانی و جوانی بهترین فرصت زندگی برای خودسازی انسان است گفت: ایام اعتکاف در ماه رجب فرصت بسیار خوبی که نصیب معتکفین شده است و یکی از ثمرات اعتکاف این است که انسان به خدا نزدیک تر می شود.

  وی افزود: آثار معنوی و ارزشمند اعتکاف باید در زندگی انسان معتکف نمایان باشد و شما تلاش کنید این آثار معنوی را بعد از این ایام نیز در خود حفظ کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک ولادت حضرت امام علی (ع)گفت: اگر معنویات و ایمان دانش آموزان تقویت شود خود به خود کیفیت فعالیت های آموزشی ارتقا پیدا می کند.

وی بر استفاده از ظرفیت نوجوانی و جوانی در جهت ساخت آینده ای روشن تاکید و تصریح کرد: دانش آموزان مدیران و آینده سازان کشور هستند که توسعه و پیشرفت کشور در آینده توسط آنان رقم خواهد خورد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - کهگیلویه و بویراحمد - اعتکاف - آموزش وپرورش - ولی فقیه - آیت الله سید نصیر حسینی - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در جمع دانش آموزان معتکف یاسوجی حضور یافت+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در جمع دانش آموزان معتکف یاسوجی حضور یافت+ تصاویر