مطالب مرتبط:
کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با پیامک جعلی ابلاغیه قضایی
کلاهبرداری 100 میلیونی با پیامک جعلی ابلاغیه قضایی
این پیامک کلاهبرداری است
هشدا، پیامک های یارانه معیشتی جعلی است
خطر در کمین یارانه بگیران | کلیک روی این پیامک برابر است با حذف یارانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 17:402024-02-12حوادث

این پیامک کلاهبرداری است


جانشین پلیس فتای استان کرمان با اشاره به اینکه اکثر پیامک های جعلی از افراد می خواهند با ورود به یک درگاه غیررسمی و نامعتبر و پرداخت مبلغ ناچیزی شکواییه خود را مشاهده کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ جانشین پلیس فتای استان کرمان در خصوص کلاهبرداری از شهروندان در پوشش پیامک های ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه هشدار داد.

 سرهنگ عمار قهاری گفت: به رغم هشدار های مستمر باز هم کلاهبرداری به شیوه پیامکی برخی ها را گرفتار کرده، به گونه ای که چندی پیش یک میلیارد ریال از یک شهروند کرمانی در پوشش ابلاغیه الکترونیکی قوه قضاییه (سامانه ثنا) کلاهبرداری شده است.

 وی با اعلام اینکه مجرمان سایبری با سوءاستفاده از نام و اعتبار قوه قضاییه اقدام به ارسال پیامک های جعلی حاوی لینک های آلوده می کنند، افزود: این لینک ها می تواند منجر به آلوده سازی گوشی تلفن همراه فریب خوردگان، سوءاستفاده از اطلاعات شخصی یا برداشت غیرمجاز از حساب آنان شود.

 سرهنگ قهاری تصریح کرد: یکی از مشخصه های تشخیص پیامک های جعلی حاوی لینک های آلوده؛ ارسال این پیامک ها با شماره تلفن های شخصی و غیرسازمانی است که برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی باید مد نظر داشته باشیم ابلاغیه های قوه قضاییه با سرشماره ADLIRAN ارسال می شوند و فاقد لینک هستند.


برچسب ها: کلاهبرداری - قوه قضاییه - پیامک های جعلی - پیامک - استان کرمان - الکترونیکی - سوءاستفاده
آخرین اخبار سرویس:

این پیامک کلاهبرداری است

این پیامک کلاهبرداری است