مطالب مرتبط:
مدیر علمی طرح جامع مسکن: مولدسازی کمک به تیول داری و بازگشت به دوران فئودالیته ایران است/بازی برخی نهادها در زمین مستغلات، عامل افزایش تورم است/با این شتاب در فقرزایی، سیاست مسکن چندان حرف جدی نیست/نهضت ملی مسکن، به نام کم درآمدها، به کام پر درآمدها
افزایش اشتغال افغان ها و کاهش امنیت شغلی
سرنوشت خودروسازی در انتظار صدا و سیما است؟/ 3 راهکار سرافراز در برابر افزایش سه برابری بودجه رسانه ملی
امروز آبروی رژیم صهیونیستی در جهان رفته است/حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات شاخصه اقتدار ملی
مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت، اقتدار و تسریع در پیشرفت کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 10:352024-02-12سياسي

مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین المللی را افزایش می دهد


رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین المللی را افزایش داده و به حاکمیت عینیت و کارآمدی می بخشد.

- ایسنا/اصفهان رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین المللی را افزایش داده و به حاکمیت عینیت و کارآمدی می بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محبی در گفت وگو با ایسنا به ابعاد آثار و نتایج حضور بالا در انتخابات اشاره و اظهار کرد: افزایش ضریب امنیت یکی از دستاوردهای مهم مشارکت سیاسی ملت در صحنه های مختلف نظام از جمله انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی و سیاسی در روند توسعه، دموکراسی و مشروعیت بخشی حکومت ها در کاهش یا افزایش ضریب امنیت ملی مؤثر است‏، افزود: اعتماد مردم به حکومت باعث افزایش مشارکت و قوام حکومت، ایجاد توسعه و افزایش ضریب امنیت ملی می شود.

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان معتقد است از دیدگاه اسلامی، نقش آفرینی مردم صرفاً در مشروعیت بخشی خلاصه نمی گردد، بلکه مردم در عینیت بخشی و کارآمدی حکومت نقش اساسی دارند.

وی انقلاب اسلامی را محصول فداکاری و جانفشانی های مردم دانست و تصریح کرد: مردم در طول مبارزات انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی مبارزات بودند و حضور آنان در صحنه و آمادگی بر


برچسب ها: مشارکت سیاسی - امنیت ملی - افزایش - مشارکت - سیاسی - فرماندهی انتظامی - امنیت
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین المللی را افزایش می دهد

مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین المللی را افزایش می دهد