مطالب مرتبط:
کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم
کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم + عکس
کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم + عکس
محموله اشیاء عتیقه و زیرخاکی در قم کشف شد
عکسی از محموله لو رفته و مهم پوتین!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:202024-01-22حوادث

کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم گفت: محموله اشیاء عتیقه و زیرخاکی در استان کشف و هشت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

- ایسنا/قم معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم گفت: محموله اشیاء عتیقه و زیرخاکی در استان کشف و هشت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی امروز 2 بهمن ماه طی سخنانی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال، جابجایی و فروش تعدادی اشیاء عتیقه و زیرخاکی در داخل استان بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی قم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی افزود: مأموران با انجام اقدام های فنی و پلیسی و نیز همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند هشت نفر به هویت های معلوم را در این خصوص شناسایی کنند.

اشرفی ادامه داد: مأموران با هماهنگی دستگاه قضایی قم موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هشت نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تخته فرش دستباف، تعداد یک عدد سینی متوسط منقش به تصویر شکارگاه، یک عدد سینی، 2 عدد تندیس فلزی کوچک، 6 عدد سکه طلایی رنگ، 2 قطعه انگشتر و مجسمه پرنده مشکوک به طلا کشف شد.


برچسب ها: فرماندهی انتظامی - اشیاء عتیقه - زیرخاکی - فرماندهی - انتظامی - عتیقه - محموله
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم

کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم