مطالب مرتبط:
تشریح برنامه های بنیاد شهید البرز در ایام الله دهه فجر
اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر استان خراسان جنوبی 
اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان جنوبی 
نشست کمیته قرآن ستاد گرامیداشت دهه فجر
نشست کمیته قرآن، ادیان و بین الملل ستاد گرامیداشت دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 18:452024-01-29سياسي

تشکیل 28 کمیته تخصصی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری


رییس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر 28 کمیته تخصصی در این استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری عصر امروز در جلسه گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: این روز یک فرصت برای معرفی استان به کشور است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نامگذاری این روز در تقویم شورای عالی انقلاب فرهنگی در دهه فجر بسیار مغتنم است و می توان از این فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن ظرفیت گردشگری، معرفی مشاهیر و شهدای استان استفاده کرد.

وی افزود: باید تولیدات صنایع دستی و ظرفیت شهرستان ها در جشنواره ای که در روز چهارمحال و بختیاری برگزاری می شود نشان داده شود.

انصاری اضافه کرد: 28 کمیته تخصصی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است که کمیته تخصصی روستایی و عشایری می تواند در روز 20 بهمن ماه برنامه های موثر و متنوعی برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت این روز با استفاده از توانایی های یک دستگاه اجرایی امکان پذیر نیست و باید از ظرفیت همه ادارات استفاده کرد زیرا ثبت روز چهارمحال و بختیاری در تقویم کشور برای شناخت این استان بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - چهارمحال - ایام الله دهه فجر - بختیاری - شورای تبلیغات اسلامی - تبلیغات اسلامی - گرامیداشت
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 28 کمیته تخصصی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

تشکیل 28 کمیته تخصصی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری