مطالب مرتبط:
کنعانی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح را به شدت محکوم کرد
RECEIVED حملات رژیم صهیونیستی به رَفَحْ
جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی همچنان به نسل کشی هدفمند ملت فلسطین ادامه می دهد
تصمیم رژیم صهیونیستی برای محاکمه بدون ادله اسرای فلسطینی
اخباری از حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 23:252024-02-12بين الملل

کنعانی: غرب، رفتار جنون آمیز رژیم صهیونیستی را مهار کند


سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به رفح، گفت: اگر آمریکا و غرب نگران ثبات منطقه هستند، رفتار جنون آمیز تل آویو را مهار کنند.

- سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به رفح، گفت: اگر آمریکا و غرب نگران ثبات منطقه هستند، رفتار جنون آمیز تل آویو را مهار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری ایران حملات هوایی جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی و مدنی در رفح که به شهادت ده ها تن از شهروندان فلسطینی از جمله تعداد قابل توجهی از کودکان منجر شد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با اشاره به میزبانی رفح از بیش از یک میلیون آواره فلسطینی، هشدار داد اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به رفح و تهدید به حمله زمینی به این منطقه می تواند موجب وقوع فاجعه ای انسانی و جنایت جنگی دیگری علیه ملت بی دفاع فلسطین شود.

وی تاکید کرد چنین قصد و اقدامی نه تنها مغایر و برهم زننده مذاکرات جاری در موضوع آتش بس است، بلکه اقدامی مغایر با قرار موقت صادره از سوی دیوان بین المللی دادگستری و مصداق نیات خبیثانه صهیونیست ها در نقض مکرر همه هنجارهای حقوقی بین المللی به منظور بی اعتبار ساختن آن هاست .


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - سخنگوی وزارت - سخنگوی وزارت خارجه - وزارت خارجه ایران - سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: غرب، رفتار جنون آمیز رژیم صهیونیستی را مهار کند

کنعانی: غرب، رفتار جنون آمیز رژیم صهیونیستی را مهار کند