مطالب مرتبط:
سفیر ایران در سازمان ملل: رابطه ایران با محور مقاومت مثل رابطه اعضای پیمان ناتو است/ ما یمن را تشویق به توقف حملات می کنیم اما آمریکا هم باید حملات اسراییل به غزه را متوقف کند
تحریم ها و فشارهای آمریکا بر ایران، تنها موجب پایبندی بیشتر به مبانی انقلاب و حضور مردم در همه عرصه ها خواهد شد
کاردار ایران در لندن : غرب سیاست ناکارآمد تحریم را کنار بگذارد و به مسیر دیپلماتیک بازگردد
3 نفر در آمریکا به انتقال فناوری حساس به ایران متهم شدند
آمریکا جسارت حمله نظامی به ایران را ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-09سياسي

سفیر ایران در سئول: مبارزه با تحریم های آمریکا، از راهبردهای اصلی سیاست خارجه است


مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مقامات سیاسی، پارلمانی و اقتصادی کره جنوبی، - مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مقامات سیاسی، پارلمانی و اقتصادی کره جنوبی، نمایندگان شرکت های اقتصادی و مراکز فرهنگی، دانشگاهی، پژوهشی، علمی و برخی رسانه های کره ای و تعدادی از هموطنان مقیم، در محل هتل لوته سئول برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم، سعید کوزه چی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول، ضمن خیر مقدم به حضار، پیرامون انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن، اصول اساسی سیاست خارجی ایران و مناسبات دو جانبه تاریخی ایران و کره جنوبی، سخنانی را ایراد کرد.

سفیر کشورمان اظهار داشت: ایران صاحب یکی از کهن ترین تمدن های بشری در طول تاریخ با نظام حکمرانی مترقی بوده و مردم و دولت ایران در بیش از چهار دهه گذشته به موفقیت ها و دستاوردهای درخشانی در عرصه های مختلف علمی، فناوری، اقتصادی و .

دست یافته اند.

اینها در حالی به وقوع پیوسته است که در طول این سال ها، کشورم با توطئه ها و خباثت های بی شماری نظیر جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و فشار حداکثری، دست و پنجه نرم کرده است.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - ایران - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در سئول: مبارزه با تحریم های آمریکا، از راهبردهای اصلی سیاست خارجه است

سفیر ایران در سئول: مبارزه با تحریم های آمریکا، از راهبردهای اصلی سیاست خارجه است