مطالب مرتبط:
کشف 5000 حلقه لاستیک احتکار شده در جنوب تهران
5000 حلقه لاستیک احتکار شده در جنوب تهران کشف شد
کشف 5000 حلقه لاستیک احتکار شده در تهران
5000 حلقه لاستیک احتکار شده در تهران کشف شد
کشف احتکار 10 میلیارد تومانی لاستیک در جنوب تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 17:302024-01-22اقتصادي

کشف انبار احتکار 5000 لاستیک در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار احتکار بیش از 5000 حلقه لاستیک در محدوده شهرری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک انبار احتکار کالا در محدوده شهرری با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: کمبود لاستیک با نرخ دولتی در بازار باعث شده بسیاری از خریداران لاستیک دولتی با مشکل مواجه شوند و لاستیک در بازار غیررسمی با قیمت های بسیار بالایی عرضه شود.

از این رو بسیاری از دلالان و سودجویان برای منفعت خود اقدام به احتکار و ایجاد اخلال در این حوزه کرده اند و پلیس امنیت اقتصادی نیز برخورد با آنان را در اولویت قرار داده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری لاستیک های دولتی در انباری در شهرری احتکار و دپو شده است، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در همین راستا اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و از محل مذکور بازرسی کردند.

افشاری با بیان اینکه این محل یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی بود، گفت: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که مقادیری انواع لاستیک خودروی سواری سبک، نیمه سنگین و سنگین در محل دپو شده اس


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - لاستیک - رییس پلیس امنیت - اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار 5000 لاستیک در جنوب تهران

کشف انبار احتکار 5000 لاستیک در جنوب تهران