مطالب مرتبط:
شرکت فرهنگیان در انتخابات، در جهت کمک به نظام تعلیم و تربیت است
شرکت نکردن در انتخابات دردی از کشور را دوا نخواهد کرد
انتخابات؛ اکسیژنی که اهمیت آن با تنفس درک می شود/ جوانان و دانشجویان محور نقش آفرین در انتخابات
شرکت گسترده در انتخابات فرصت رشد بخش های مختلف را فراهم می کند
شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 17:052024-02-14سياسي

شرکت در انتخابات عامل مهم ساخت هویت جمعی در جوانان


کارشناس سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه انتخابات قسمی از هویت جمعی ما را شکل می دهد، گفت: این نوع کنش به ما حس افتخار و بالندگی داده و نقش موثری در ساخت و شکل دهی هویت جمعی فرد دارد.

- ایسنا/گلستان کارشناس سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه انتخابات قسمی از هویت جمعی ما را شکل می دهد، گفت: این نوع کنش به ما حس افتخار و بالندگی داده و نقش موثری در ساخت و شکل دهی هویت جمعی فرد دارد.

مهدیس شاهینی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه انسان به علت زندگی در اجتماع موجودی اجتماعی است و نیاز دارد مجموعه کارهایی را مشترک و در کنار سایر انسان ها انجام دهد، گفت: این کار باعث رشد و پیشرفت خود فرد و جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه ما انسان ها برای داشتن جامعه ای خوب که رشد و تعالی مستمر دارد باید در فعالیت هایی جمعی مانند انتخابات شرکت کرده و برای تعیین سرنوشت آن فردی شایسته را انتخاب کنیم، گفت: انتخابات قسمتی از هویت جمعی ما را شکل می دهد و ما در کنار انسان های دیگر دخیل در سرنوشت کشور هستیم که این نوع کنش به ما حس افتخار و بالندگی داده و بعد از آن متوجه مسئولیتی در انتخاب می شویم، انتخاب فردی که شایسته تصمیم گیری برای اجتماع باشد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی گلستان - دانشگاه علوم پزشکی - انتخابات - علوم پزشکی گلستان - دانشگاه علوم - هویت - سلامت روان
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات عامل مهم ساخت هویت جمعی در جوانان

شرکت در انتخابات عامل مهم ساخت هویت جمعی در جوانان