مطالب مرتبط:
تأکید بر اهمیت نقش مردم در انتخابات با جهاد تبیین
11 اسفند چهلمین انتخابات ایران
امام جمعه پاوه: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خواهیم داشت
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه مقدمه ای برای حماسه انتخابات است
فیلم | برگزاری همایش انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی در زاهدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 12:252024-02-09سياسي

انتخابات صحنه جهاد است و نباید منفعل بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرمانده کل سپاه، امروز، 20 بهمن در پیش از خطبه های نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، - مشاور فرمانده کل سپاه گفت: خواص بدانند صحنه انتخابات صحنه جهاد است، چون مقابل ما دشمن قرار دارد پس حضور پای صندوق های رأی به مثابه جهاد فی سبیل الله است و اقتدار ملی را همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرمانده کل سپاه، امروز، 20 بهمن در پیش از خطبه های نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بر این نکته توجه شود که چه عواملی سبب شده علی رغم همه توطئه ها انقلاب اسلامی چهل و پنج ساله شود؟ همان عواملی که باعث پیروزی انقلاب شد امروز هم موجب بقای انقلاب شده اند.

امام خمینی(ره) به عنوان امام امت، ملت ایران و مکتب حیات بخش اسلام در پیروزی انقلاب نقش داشتند و امروز هم دو عامل ایمان و امید در بقای انقلاب نقش بسیار اساسی دارند و دشمن هم به شدت درصدد ضربه زدن به این دو عامل برآمده است.

وی افزود: منظور از ایمان یعنی ایمان به نصرت و معجزه الله اکبر است و حتی دشمنان که می خواهند این انقلاب را معرفی کنند می گویند انقلاب اسلامی به نام خد


برچسب ها: خطبه های نماز جمعه تهران - فرمانده کل سپاه - خطبه های نماز جمعه - نماز جمعه تهران - انقلاب اسلامی - برگزار - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات صحنه جهاد است و نباید منفعل بود

انتخابات صحنه جهاد است و نباید منفعل بود