مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات پوشش کامل پروژه فیبرنوری چند شهر یزد را افتتاح خواهد کرد
پروژه فیبر نوری در 3 شهر استان یزد افتتاح می شود
1593 پروژه در استان به مناسبت دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی میشود
افتتاح 97 پروژه کشاورزی با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان در استان تهران
افتتاح 4390 میلیارد ریال پروژه در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 17:352024-02-05فناوري

افتتاح پوشش کامل پروژه فیبرنوری در سه شهر استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب (دوشنبه) همزمان با ایام مبارک دهه فجر، - وزیر ارتباطات برای افتتاح پروژه پوشش کامل فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهر های میبد، بافق و حمیدیا و چند طرح ارتباطی در سفری یک روزه به استان یزد می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب (دوشنبه) همزمان با ایام مبارک دهه فجر، به یزد سفر می کند.

قرار است در سفر زارع پور، با افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهر های میبد، بافق و حمیدیا، بطور کامل این سه شهر تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.

در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهر های میبد، بافق و حمیدیا که از طریق اپراتور پیشگامان اجرا شده، بیش از 1،600 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و خصوصی صورت گرفته است تا دسترسی بیش از 53 هزار خانوار به سرعت های چندصد مگابیتی اینترنت فراهم شود.

وزیر ارتباطات همچنین ضمن بازدید از روند احداث این پروژه در شهرستان یزد، 299 پروژه ارتباطی این استان را که با سرمایه گذاری بیش از 725 میلیارد تومان احداث شده را نیز افتتاح کند.


برچسب ها: فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات - فیبرنوری - وزیر ارتباطات - ارتباطات و فناوری - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پوشش کامل پروژه فیبرنوری در سه شهر استان

افتتاح پوشش کامل پروژه فیبرنوری در سه شهر استان