مطالب مرتبط:
عراق شیرینی، شکلات و ژله ایران را پس فرستاد
عراق واردات شکلات و شیرینی ایرانی را متوقف کرد
عراق شیرینی، شکلات و ژله ایران را پس فرستاد
عراق، واردات شیرینی و شکلات از ایران را ممنوع کرد
توقف صادرات نفت رفع شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 17:052024-02-03اقتصادي

توقف صادرات شیرینی و شکلات به عراق


رییس کمیسیون تسهیل و توسعه تجارت اتاق بازرگانی تهران از توقف صادرات شیرینی و شکلات به عراق خبر داد و گفت: در هفته ای که گذشت، صادرات به عراق با مشکلاتی مواجه شد و این در حالی است که عراق یکی از بازارهای مهم و اثرگذار در صادرات ایران محسوب می شود.

- رییس کمیسیون تسهیل و توسعه تجارت اتاق بازرگانی تهران از توقف صادرات شیرینی و شکلات به عراق خبر داد و گفت: در هفته ای که گذشت، صادرات به عراق با مشکلاتی مواجه شد و این در حالی است که عراق یکی از بازارهای مهم و اثرگذار در صادرات ایران محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه زرگران در هشتمین جلسه کمیسیون تسهیل و توسعه تجارت اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: در اصل بنا به دلایلی بازرگانان عراقی خریدهای خود را متوقف کرده اند و صادرات محصولاتی مانند کروسان، کیک کاکائویی و ژله به این کشور فعلاً متوقف شده است.

به نظر می رسد در لغو این قراردادهای خرید مباحث سیاسی چندان اثرگذار نباشد و عراقی ها با هدف حمایت از تولید ملی این مصوبه را وضع کرده باشند؛ اما نبود تولید شیرینی و شکلات در این کشور، این امید را زنده نگه داشته است که صادرات این محصولات به عراق به زودی از سر گرفته شود.

زرگران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تعرفه قراردادهای بندری باید مشخص شود، گفت: تعرفه های بندری در ابتدای سال جاری یک اف


برچسب ها: اتاق بازرگانی تهران - صادرات - شیرینی و شکلات - اتاق بازرگانی - عراق - صادرات به عراق - شکلات
آخرین اخبار سرویس:

توقف صادرات شیرینی و شکلات به عراق

توقف صادرات شیرینی و شکلات به عراق