مطالب مرتبط:
ملت ایران به درخت تنومندی تبدیل و استکبار رو به افول است
حضور ملت در صحنه نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب می کند
واکنش عامل اصلی حذف تیم ملی به حذف ایران از جام ملت ها
خط و نشان معاون عملیات سپاه برای دشمن: در مقابل انقلاب اسلامی دچار فرسایش و افول قدرت شده اید/ توطئه های استکبار جهانی و جهان خواران نقش برآب شد
جای خالی ایران در فینال جام ملت های آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 10:502024-02-11سياسي

ملت ایران به درخت تنومندی تبدیل شده و استکبار رو به افول است


45 سال استکبار علیه ما فتنه و شرارت کرد اما امروز به لطف الهی ملت شریف ما به درخت تنومندی تبدیل شده و استکبار رو به افول است.

- /45 سال باهم برای ایران مقتدر/ معاون استاندار خراسان جنوبی:   ملت ایران به درخت تنومندی تبدیل شده و استکبار رو به افول است ایسنا/خراسان جنوبی معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: 45 سال استکبار علیه ما فتنه و شرارت کرد اما امروز به لطف الهی ملت شریف ما به درخت تنومندی تبدیل شده و استکبار رو به افول است.

ناصر ناصری معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری خراسان جنوبی، امروز 22 بهمن 1402 در جمع مردم شهرستان زیرکوه افزود: دهه فجر یادآور دلاورمردی ها و جانفشانی ها و رویداد الهی فوق العاده ای هست که در سال 57 به رهبری امام راحل با از خود گذشتگی مردم مومن ایران، این معجزه بزرگ قرن در تاریخ معاصر ثبت شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: 45 سال استکبار علیه ما فتنه و شرارت کرد اما امروز به لطف الهی ملت شریف ما به درخت تنومندی تبدیل و استکبار رو به افول گذاشته است.

ناصری با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری چالش اساسی کشور ما پیشرفت ماست، اظهار کرد: استکبار از پیشرفت ما ناراحت است و بخاطر این عصبانیت با تمام توان با هم پیمانانش در مقابل کشور عزیز ما قد علم کرد.


برچسب ها: استاندار خراسان جنوبی - خراسان جنوبی - استکبار - معاون استاندار - استاندار - خراسان - جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران به درخت تنومندی تبدیل شده و استکبار رو به افول است

ملت ایران به درخت تنومندی تبدیل شده و استکبار رو به افول است