مطالب مرتبط:
برگزاری مراسم پایانی جشنواره شعر فجر
یک دهه شاد و مفرح در انتظار مردم لرستان از برگزاری جشنواره فیلم فجر تا اجرای جنگ های شادی
برگزاری هجدهمین جشنواره شعر فجر در فارس
برگزاری دومین جشنواره ملی اقوام دانشگاه فرهنگیان در بوشهر
یک دهه مفرح برای لرستانی ها؛ از برگزاری جشنواره فیلم فجر تا اجرای جنگ های شادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 23:352024-01-27فرهنگي

برگزاری 4 جشنواره ملی هنری فجر در مازندران


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: چهار جشنواره ملی همزمان با گرامیداشت دهه فجر در استان مازندران برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: چهار جشنواره ملی همزمان با گرامیداشت دهه فجر در استان مازندران برگزار می شود.

محمد روحی امروز، 7 بهمن ماه در کمیته ویژه دهه فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از ایجاد خانه سرود خبر داد و اظهار کرد: همچنین کمیته هنر و هنرمندان ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان راه اندازی می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه موضوع هنر از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: معاندان از ابزار هنر برای افتراق بین مردم و حاکمیت استفاده می کنند و ما باید از این ظرفیت برای همگرایی و وحدت بین نسل های مختلف جامعه بهره مند شویم.

روحی برپایی جشنواره های تخصصی فرهنگی و هنری را از مهمترین برنامه ها دانست و گفت: امسال 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ رقابت می کنند و فیلم ها در سینما سپهر ساری اکران می شود.

وی از برگزاری جشنواره ملی موسیقی فجر در آمل خبر داد و افزود: در این جشنواره برای نخستین بار، همه گرایش های موسیقیایی استان در جشنواره گردهم آم


برچسب ها: اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مازندران - معاون هنری و سینمایی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - جشنواره ملی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 جشنواره ملی هنری فجر در مازندران

برگزاری 4 جشنواره ملی هنری فجر در مازندران