مطالب مرتبط:
دیپلماسی اقتصادی چین در خلیج فارس| حل مناقشات منطقه با پایبندی به «سیاست بدون دشمن»
تداوم جنگ ثمری نخواهد داشت/ دشمن در مخمصه راهبردی گرفتار شده است
طرح ریزی دشمن برای مشارکت پایین در انتخابات
اجتماع اعتکاف خاری در چشم دشمن است
سوسک صحرای نامیب؛ الهام بخشی برای بیابان زدایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-28سياسي

دشمن روی هویت زدایی و الگوسازی غربی برای نوجوانان ما متمرکز شده است


رییس سازمان بسیج دانش آموزی به تلاش و تمرکز دشمن روی هویت زدایی و الگوسازی غربی برای نوجوانان ایرانی اشاره و تصریح کرد: تمام ظرفیت ها باید برای کمک به آموزش و پرورش پای کار آمده تا بتوانیم مقابل این توطئه دشمنان پیروز شویم.

- دشمن روی "هویت زدایی" و "الگوسازی غربی" برای نوجوانان ما متمرکز شده است ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج دانش آموزی به تلاش و تمرکز دشمن روی هویت زدایی و الگوسازی غربی برای نوجوانان ایرانی اشاره و تصریح کرد: تمام ظرفیت ها باید برای کمک به آموزش و پرورش پای کار آمده تا بتوانیم مقابل این توطئه دشمنان پیروز شویم.

سردار مجتبی باستان، امروز (هشتم بهمن) در دیدار با جمعی از مسئولان و نمایندگان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه، از آموزش و پرورش به عنوان گوهر ملت ایران یاد کرد و افزود: همه داشته های انقلاب اسلامی و ملت ایران، آموزش و پرورش است و راه موفقیت انقلاب از درون آموزش و پرورش می گذرد.

وی رکن اساسی و سرمایه اصلی هر کشوری را نیروی انسانی آن عنوان کرد و افزود: راه تربیت نیروی انسانی که در خدمت انقلاب اسلامی باشد و راه تربیت نسل انقلابی از درون آموزش و پرورش می گذرد و برای همین همه باید متوجه اهمیت این حوزه بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت و کمک به آن به کار گیرند.


برچسب ها: بسیج دانش آموزی - سازمان بسیج دانش آموزی - آموزش و پرورش - الگوسازی - نوجوانان - رییس سازمان بسیج - دانش آموزی
آخرین اخبار سرویس:

دشمن روی هویت زدایی و الگوسازی غربی برای نوجوانان ما متمرکز شده است

دشمن روی هویت زدایی و الگوسازی غربی برای نوجوانان ما متمرکز شده است