مطالب مرتبط:
پیشرفت بیش از 70 درصدی 6 پروژه راه وشهرسازی استان گیلان
نمایندگان بخش خصوصی در شوراهای سیاست گذاری نقش فعالانه داشته باشند
هزار معلم استان فارسی به اردوی راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند
آغاز واگذاری بیش از 3000 قطعه زمین در استان کرمان
استان اردبیل پیشرو در حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متخلفین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 16:452024-01-23سياسي

انتخاب نمایندگان نقش موثری در پیشرفت استان ها دارد


نماینده ولی فقیه در لرستان نقش نمایندگان توانمند در پیشرفت استان را مهم برشمرد و گفت: استان هایی که نماینده توانمند و در تراز انقلاب انتخاب کرده اند بخشی از پیشرفت آنها به خاطر انتخاب خوب نمایندگان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در اجتماع نیروهای مومن انقلابی لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، بر توکل به خداوند در انجام همه امور تاکید کرد و اظهار داشت: هر جا خدایی کار کردیم و از خدا فاصله نگرفتیم موفق بودیم و هر کجا از خداوند فاصله گرفتیم نتیجه نگرفتیم.

وی افزود: در اسلام مسوولیت سخت گیرانه است و کاسبی و امتیاز نیست، بلکه مسوولیت امانت است، چنانکه حضرت علی(ع) می فرماید هر کس در این امانت خیانت کند خداوند تا روز قیامت او را لعنت می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به خواسته ملت ایران در یک قرن گذشته برای تشکیل مجلس اشاره کرد و گفت: از زمان مشروطه تا به 22 بهمن منتهی شد همه بدنبال این بودند که مجلسی شکل بگیرد که عصاره فضائل ملت باشد و منافع ملت را سرلوحه کار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در 22 بهمن به بعد به خواست مردم توجه کرد و نظامی شکل گرفت که پایه آن بر دوش مردم استوار گشت، بنابراین انتخابات ذاتا و فی النفسه و صرف نظر از آ


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در لرستان - نماینده ولی فقیه - نمایندگان - نماینده - به گزارش خبرگزاری فارس - حجت الاسلام والمسلمین - پیشرفت
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نمایندگان نقش موثری در پیشرفت استان ها دارد

انتخاب نمایندگان نقش موثری در پیشرفت استان ها دارد