مطالب مرتبط:
آزادسازی 90 درصد از حریم 60 متری سواحل دریا در چابهار
آزادسازی 152 مورد ساخت و ساز غیر مجاز درمنطقه 13 تهران
آزادسازی 196 زندانی جرائم غیر عمد در همدان
آزادسازی حدود 9 هکتار از اراضی زراعی استان تهران در دی ماه سال جاری
مصرف 76 درصد تولید گاز کشور در بخش خانگی و تجاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 12:512024-02-06سياسي

آزادسازی 90 درصد از حریم 60 متری سواحل دریا در چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد جواد عبادی دادستان چابهار از آزادسازی 90 درصد از حریم 60 متری سواحل دریا در چابهار خبر داد.

دادستان چابهار افزود: آزادسازی حریم 60 متری دریا با تلاش و پیگیری دستگاه قضایی استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار، شهرداری، اعضای شورای تامین و مسوولان از 59 کیلومتر حریم دریا محدوده شهرستان چابهار تاکنون 57 کیلومتر آزادسازی و برای استفاده شهروندان به ویژه گردشگران آماده سازی شده است.

وی بیان کرد: حسب دستور ویژه رییس کل دادگستری استان مبنی بر رفع تصرف زمین هایی که در حریم 60 متری ساحل انجام شده بود، بازدیدهای میدانی انجام و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.

دادستان چابهار گفت: دریا یک موهبت الهی است که همه مردم باید از آن استفاده کنند اما برخی دستگاه های دولتی و خصوصی با تصرف زمین ها مانع این دسترسی شده بودند که خوشبختانه با ورود همه دستگاه ها و قوه قضاییه و تاکید دادستان مرکز استات تاکنون 90 درصد از این اراضی رفع تصرف شده است.

وی ایجاد بستری برای تردد و دسترسی راحت مردم به سواحل ، مدیریت مناسب سواحل ، فراهم شدن امکان فعالیت گردشگری و تولیدی در سواحل دریا را به عنوان اهداف آزادسازی سواحل برشمرد و تصریح کرد: با آزاد سازی این میزان


برچسب ها: چابهار - آزادسازی - دادستان - استاندار سیستان و بلوچستان - رییس کل دادگستری استان - به گزارش خبرگزاری فارس - دادستان عمومی و انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 90 درصد از حریم 60 متری سواحل دریا در چابهار

آزادسازی 90 درصد از حریم 60 متری سواحل دریا در چابهار