مطالب مرتبط:
خطر در بیخ گوش ساختمان خوشخواب
خطر بیخ گوش ساختمان خوشخواب منطقه 5 تهران
از جده تا نیویورک؛ خطر غرق شدن بیخ گوش این شهرها!
خطر استفاده مداوم از هندزفری | اثر هندزفری بر گوش و مغز و عوارض آن
زنگ خطر ناامنی 50 درصد ساختمان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:552024-02-05اقتصادي

خطر بیخ گوش ساختمان «خوشخواب» + مستندات


رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه 5 گفت: ملک موصوف به خوشخواب در ناحیه 6 این منطقه در محله بیمه، از املاک ناایمن و پرخطر شناسایی شده است که با وجود اخطارهای متعدد در زمینه های مختلف نه تنها مالکان نسبت به رفع آن اقدامی نکرده اند، - بلکه بارگذاری جمعیتی نیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم محمدی در خصوص ساختمان ناایمن و پرخطر خوشخواب در این منطقه گفت: طی حدود یک سال اخیر بارها اخطار ایمنی در بخش های مختلف به این ملک که هم اکنون نیز با بی توجهی به بارگذاری جمعیتی نیز پرداخته است، داده شده، اما مالکین و هیات مدیره همکاری و اهتمام لازم را در این خصوص ندارند.

ملک مورد نظر دارای رأی ماده صد، بدون پایان کار، عدم توجه به تراکم قانونی و ساخت پارکینگ و واحد مسکونی به متراژ 16 هزار و 854 متر مربع است که هیچگونه همکاری به منظور اجرای رأی ندارد.

وی با بیان اینکه ملک خوشخواب، اخطارهای متعدد در خصوص عدم رعایت مباحث 3، 4، 12 و 20 مقررات ملی ساختمان و پیوست ششم آیین نامه 2800 را دریافت کرده که مالکین تاکنون نسبت به اجرای مقررات ابلاغی نیز کاری نکرده اند، افزود: این ملک همچنین دارای 2 دستگاه تاورکرین و داربست فلزی در قسمت نما است که به رغم اخطارهای متعدد دیگر، گواهی های لازم استاندارد تاورکرین و ایمنی داربست ها را ارائه نداده است.


برچسب ها: بارگذاری - اخطار - منطقه - ساختمان - پدافند غیرعامل - ساختمان ناایمن - همکاری
آخرین اخبار سرویس:

خطر بیخ گوش ساختمان «خوشخواب» + مستندات

خطر بیخ گوش ساختمان «خوشخواب» + مستندات