مطالب مرتبط:
شروع به کار اولین نانوایی نان با آرد کامل در  چهارمحال و بختیاری
آغاز پخت نان کامل در شهرکرد
شروع به کار اولین نانوایی با آرد کامل در چهارمحال و بختیاری
طرح پخت نان کامل در چهارمحال و بختیاری آغاز شد
شگرد یک نانوایی در فارس که نان نمی پُخت اما پول پارو می کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 17:352024-01-24اقتصادي

افتتاح اولین نانوایی پخت نان کامل در شهرکرد


معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اولین نانوایی پخت نان کامل استان با تایید وزارت بهداشت در شهرکرد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح یک واحد نانوایی پخت نان با آرد کامل گفت: این نانوایی با همکاری بخش خصوصی در شهرکرد آغاز به کار کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با کارخانه و با نظارت مرکز بهداشت آرد سبوس دار تولید و نان کامل در استان پخت می شود.

وی با اشاره به اینکه پخت این نان بر اساس تجربه نانوایی و با تخمیر کامل انجام می شود، بیان کرد: پخت نان کامل مورد توجه و تایید وزارت بهداشت قرار دارد که امیدواریم در سایر شهرستان ها هم پخت این نوع نان انجام شود.

منزوی عنوان کرد: این نانوایی برای شروع کار، با آرد غیر یارانه ای اقدام به پخت نان می کند که اگر تقاضای مردم به مصرف این نوع نان بیشتر شود آرد یارانه ای به نانوایان تحویل داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضای کارگروه آرد و نان و نیاز نانوایی، یکی از بهترین کارخانه های استان برای تولید آرد کامل انتخاب شده است.

پایان پیام/68043


برچسب ها: نانوایی - چهارمحال و بختیاری - استاندار چهارمحال - شهرکرد - امور اقتصادی - وزارت بهداشت - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین نانوایی پخت نان کامل در شهرکرد

افتتاح اولین نانوایی پخت نان کامل در شهرکرد