مطالب مرتبط:
مظفر: قهر نکنید، دندان دشمن تیز می شود/ اگر اصلاح طلب نیاید اصولگرا رأی می آورد
مظفر: اگر اصلاح طلب نیاید اصولگرا رأی می آورد/ قهر نکنید، دندان دشمن تیز می شود
مسئولیت اجتماعی به آدرس غلط رفته است
بهترین هتل های تهران از نظر مسافران + آدرس و فاصله از فرودگاه
آدرس غلط منتقدان برای دریافت مالیات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 08:302024-02-19سياسي

دشمن و آدرس رأی ندادن!


تجربه چهل و پنج سال حکمرانی در جمهوری اسلامی نشان می دهد دشمنان این مرز و بوم همواره برای انتخابات برنامه داشته اند و به لطایف الحیل و با پروژه ها و سناریوهای مختلف کوشیده اند تا در بزنگاه انتخابات، - مردم را از حضور در میدان مشارکت بازدارند یا به هر نحوی که شده به انتخابات ضربه بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: حافظه جامعه ایرانی فراموش نکرده است که در سال 88، چگونه دشمنان ایران به صحنه آمدند تا هم انتخابات را به حاشیه و انحراف بکشانند و هم جشن دموکراسی در ایران را تلخ کنند.

از ماه ها قبل از انتخابات آن سال، سوژه تقلب در انتخابات را پیش کشیدند و با فضاسازی و انواع و اقسام جنگ روانی و رسانه ای کوشیدند فضای کشور را به آشوب و اغتشاش بکشانند! اما جمهوری اسلامی، پای قانون و ساختارهای قانونی و حراست از رأی مردم و جمهوریت ایستاد تا فتنه تقلب در انتخابات به فتنه بزرگ تر تغلب و غلبه بر رأی مردم و شورش علیه جمهوریت منجر نشود.

سال گذشته نیز دشمنان نشان دار جمهوری اسلامی در فتنه پاییزی خود که همه رسانه های معاند و بوق های خبری را به خط کرده بودند تا مردم را در برابر مردم قرار بدهند، در نهایت ناکام ماندند و عیان و نمایان شد که همه هدف آنها تجزیه ایران بوده است و آنجا بود که نقاب از چهره آنها افتاد و از


برچسب ها: انتخابات - تقلب در انتخابات - جمهوری اسلامی - ایران - جمهوری - روزنامه ایران - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دشمن و آدرس رأی ندادن!

دشمن و آدرس رأی ندادن!