مطالب مرتبط:
مقاومت عراق یک مرکز حیاتی رژیم اسراییل را هدف قرار داد
حمله مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی رژیم اسراییل
حمله مقاومت عراق به هدفی صهیونیستی در ساحل بحر المیت
حمله مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی اسراییل
صدوبیست وهفتمین روز «طوفان الاقصی» | بمباران رفح با 18 شهید/ هدف قرار گرفتن یک مرکز حیاتی رژیم صهییونیستی/ هشدارها درباره حمله احتمالی زمینی اسراییل به رفح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 09:202024-02-10بين الملل

حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسراییل در ساحل بحر المیت


گروه مقاومت اسلامی عراق شامگاه جمعه اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت غزه، یک «هدف حیاتی» رژیم صهیونیستی را در سواحل بحر المیت هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقاومت اسلامی عراق شامگاه جمعه (9 فوریه)، از حمله به یک هدف حیاتی متعلق به رژیم صهیونیستی در سواحل بحر المیت خبر داد.

  در بیانیه مقاومت عراق آمده است که  این حمله را در حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات اسراییل علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و سالمندان در جریان جنگی که از هفتم اکتبر گذشته علیه نوار غزه آغاز شده، انجام داده است.

این عملیات پس از آن انجام شد که واشنگتن اوایل فوریه گذشته مقاومت عراق را حمله علیه یک پایگاه نظامی خود در مرز سوریه و اردن و کشتن سه نظامی آمریکایی متهم کرد و پس از آن حملات تلافی جویانه و تروریستی علیه نیروهای سازمان الحشد الشعبی را در عراق علنا تشدید کرد.

  مقاومت عراق شب گذشته در بیانیه جداگانه ای تاکید کرد که به حملات خود علیه نیروها و مقرهای آمریکایی ادامه خواهد داد و اعلام کرد: فرصت چند روز گذشته به طور قطع برای مردم، دوستان و مقامات مسؤول عراق آشکار کرد که دشمن اشغالگر (آمریکایی) خیانت و پستی خود را کنار نگذاشته و فقط زبان اسلحه را می فهمد .


برچسب ها: مقاومت - مقاومت اسلامی عراق - مقاومت عراق - رژیم صهیونیستی - مقاومت اسلامی - عراق - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسراییل در ساحل بحر المیت

حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسراییل در ساحل بحر المیت