مطالب مرتبط:
خسروی وفا: انتظار از کشتی، تکواندو و وزنه برداری در المپیک بالاست
سامانه نیما چشم انتظار مشتری!
خسروی وفا: انتظار از کشتی، تکواندو و وزنه برداری در المپیک بالاست
کشاورزان اصفهانی در انتظار بازگشایی زاینده رود ؛ آب تا 20 بهمن نرسد کشت از دست می رود
مزایای مشمولان طرح ساماندهی کارکنان دولت برابر با کارکنان رسمی دولت است/ پایانی بر انتظار چندین ساله نیروهای شرکتی و غیررسمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 11:512024-01-30اجتماعي

روزگار خوش در انتظار تالاب هشیلان


محمدحسین فلاحتی رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت: با تأمین آب تالاب هشیلان از طریق سراب «سبزعلی» که در حال حاضر سرریز شده، شاهد بهبودی شرایط ماندگار تالاب هشیلان خواهیم بود.

- محمدحسین فلاحتی رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: با سرریز شدن سراب سبزعلی که تأمین کننده آب تالاب هشیلان هست و در حال حاضر پر از آب است به تالاب هشیلان جان تازه ای در تالاب دمیده می شود.

وی احیاء کامل تالاب را نیازمند بارندگی مناسب دیگر دانست و افزود: با بارش نزولات آسمانی دیگر احتمالاً شاهد احیاء مناسب تالاب به صورت ماندگار در امسال باشیم.

رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه یک خبر خوبی در خصوص تالاب هشیلان عنوان کرد: با این شرایط تالاب هشیلان تا تیر و مرداد سال آینده همچنان دوام بیاورد.

*تالاب هشیلان - اکوسیستم آبی کرمانشاه وی بابیان این که در راستای بهبود وضعیت تالاب در فصل گرمای طرح های خوبی در دست اقدام است، ادامه داد: با الحاق آب رودخانه راز آور از مسیر کانال سد گاوشان به تالاب شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهبود وضعیت تالاب خواهیم بود.

تالاب هشیلان در بخش مرکزی استان کرمانشاه و در مسیر جاده کرمانشاه به روانسر، در روستای الهیارخانی قرار دارد و 110 جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده که در ف


برچسب ها: تالاب هشیلان - رییس اداره محیط زیست - تالاب - هشیلان - شهرستان کرمانشاه - اداره محیط زیست - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

روزگار خوش در انتظار تالاب هشیلان

روزگار خوش در انتظار تالاب هشیلان