مطالب مرتبط:
راه اندازی سامانه ویژه فروش بلیت هواپیما!
راه اندازی سامانه فروش بیلت هواپیما توسط دولت
راه اندازی سامانه فروش بلیت هواپیما تا پایان سال
راه اندازی سامانه فروش بلیت هواپیما در روزهای آینده
پیشخوان زیارت در شهرداری مشهد برای توسعه معماری اسلامی راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 13:552024-02-18سياسي

شهرداری ظرف سه ماه سامانه شبیه ساز محاسبه عوارض ساختمانی را راه اندازی کند


عضو شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی برای سادگی و شفافیت محاسبه عوارض پروانه های ساختمانی، گفت: شهرداری و معاونت معماری و شهرسازی موظف شوند ظرف حداکثر سه ماه شبیه ساز محاسبه عوارض برای املاکی که درخواست و پرونده جاری فعال نداشته و یا پرونده فعال داشته .

- عضو شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی برای سادگی و شفافیت محاسبه عوارض پروانه های ساختمانی، گفت: شهرداری و معاونت معماری و شهرسازی موظف شوند ظرف حداکثر سه ماه شبیه ساز محاسبه عوارض برای املاکی که درخواست و پرونده جاری فعال نداشته و یا پرونده فعال داشته باشند را ایجاد نمایند تا شهروندان بتوانند سرفصل های عارضه های متناظر درخواست خود را محاسبه و رؤیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در دویست و شانزدهمین جلسه شورا و در جریان بررسی لایحه عوارض ساختمانی، ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری و بهای خدمات حوزه شهرسازی و ارزش معاملاتی موضوع تبصره 11 ماده صد قانون شهرداری تهران برای اجرا در سال 1403، گفت: در جلسات مربوط به این امر یکی از اصولی که بایستی انجام می شد؛ سادگی و شفافیت محاسبات بود و معاون شهردار تهران هم قولی دادند که شبیه ساز محاسبه عوارض را راه اندازی کنند.


برچسب ها: عضو شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر تهران - محاسبه - ساختمانی - عوارض - شورای اسلامی شهر - عوارض ساختمانی
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ظرف سه ماه سامانه شبیه ساز محاسبه عوارض ساختمانی را راه اندازی کند

شهرداری ظرف سه ماه سامانه شبیه ساز محاسبه عوارض ساختمانی را راه اندازی کند