مطالب مرتبط:
ادعای ارتش اسراییل: دو اسیر در اختیار حماس را آزاد کردیم
رسانه عبری: غزه در 4 ماه همه رشته های اقتصاد اسراییل را پنبه کرد
جدیدترین آمار تلفات اسراییل در غزه اعلام شد
رسانه عبری: غزه در 4 ماه همه رشته های اقتصاد اسراییل را پنبه کرد
حمله هوایی شدید و هولناک اسراییل به رفح/ هشدارهای گسترده بین المللی درباره حمله اسراییل به رفح/ شمار شهدای غزه به 28 هزار و 340 نفر رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 20:462024-02-12بين الملل

اسراییل 3 اسیر خود را در غزه کُشت


سخنگوی نظامی گردانهای القسام با اشاره به کشته شدن سه نفر از هشت اسیر زخمی صهیونیست، گفت که اسامی و تصاویر اسرای کشته شده را طی روزهای آینده اعلام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) خبر داد که سه نفر از هشت اسیر فلسطینی که روز گذشته زخمی شده بودند، امروز جان خود را از دست دادند.

این اسرا در حملات جنگنده های صهیونیستی زخمی شدند.

خبرگزاری سما به نقل از ابوعبیده گزارش داد: اسامی و تصاویر اسرای کشته شده را طی روزهای آینده اعلام خواهیم کرد تا سرنوشت سایر [اسرای] زخمی نیز مشخص شود .

گردان های القسام دیروز یکشنبه اعلام کردند که در حملات 96 ساعت اخیر ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه، 2 اسیر اسراییلی کشته شدند و هشت نفر از آنان هم زخمی شده اند.

شاخه نظامی حماس در بیانیه خود تصریح کرد که مسئولیت کامل جان این مجروحان در سایه ادامه حملات و بمباران ها متوجه دشمن صهیونیستی است.

علی رغم گذشت 129 روز از جنگ علیه غزه و افزایش تلفات ارتش رژیم اسراییل که موجب عقب نشینی گردان ها و تیپ های نظامی شده، نتانیاهو از چند روز گذشته با رد شروط حماس برای آتش بس برای تبادل اسرا مدعی شده که حمله زمینی را تا رفح و ظرف 2 هفته آینده عملیات در این شهر جنوبی غزه گسترش خواهد داد.


برچسب ها: اسرا - سخنگوی نظامی - زخمی - نظامی - القسام - اسیر - کشته
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل 3 اسیر خود را در غزه کُشت

اسراییل 3 اسیر خود را در غزه کُشت