مطالب مرتبط:
اضافه شدن اخلاق مهندسی به دروس دانشگاه یزد
سرپرست گروه پژوهشی بتن، مصالح و مهندسی پایا دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد
 سال آینده 14 رشته جدید به دانشگاه علوم پزشکی اضافه می شود
دانشگاه علم و فرهنگ، میزبان بزرگترین همایش ملی و بین المللی مهندسی ساخت و تولید
«ابطال مدرک و اخراج» حکمِ کارگروه اخلاق علمی برای متخلفان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 15:052024-01-29سياسي

اضافه شدن اخلاق مهندسی به دروس دانشگاه یزد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از اضافه شدن درسی با عنوان اخلاق مهندسی به دوروس مهارتی-اختیاری دانشگاه یزد برای دانشجویان رشته های مهندسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجتبی فرهمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش ها و پیگیری های کارگروه پایش اخلاق حرفه ای سازمان نظام مهندسی استان یزد، اظهار کرد: دانشگاه یزد با ارائه درس اخلاق مهندسی برای دانشجویان رشته مهندسی ساختمان به عنوان یکی از دروس مهارتی و اختیاری موافقت کرد.

وی با بیان این که یکی از روش های ارتقا جایگاه توانمند سازی فارغ التحصیلان رشته های مهندسی آموزش آنان در حوزه های تعامل حرفه ای و رفتاری است، افزود: طی چند دهه گذشته ضرورت ارائه این درس برای رشته های مهندسی محرز و در تعدادی از دانشگاه های کشور نیز اجرایی شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تاکید کرد: با توجه به اقدامات و پژوهش های صورت گرفته در سازمان نظام مهندسی بزودی سرفصل های این درس به دانشگاه پیشنهاد خواهد تا با تشکیل کارگروهی مشترک بررسی و نهایی شود.

فرهمند در پایان با اشاره به این که در پایان هرسال کارگروه پایش اخلاق حرفه ای سازمان نسبت به بررسی و معرفی مهندسین اخلاق در رشته های هفت گانه اقدام می کند، خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال جاری نیست مهندسین


برچسب ها: مهندسی - سازمان نظام مهندسی - سازمان نظام مهندسی ساختمان - رییس سازمان نظام مهندسی - رشته های مهندسی - نظام مهندسی ساختمان - نظام مهندسی
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن اخلاق مهندسی به دروس دانشگاه یزد

اضافه شدن اخلاق مهندسی به دروس دانشگاه یزد