مطالب مرتبط:
ارسال 2500 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی
اختتامیه جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی برگزار می شود/ ارسال 2500 اثر به دبیرخانه جشنواره
فرهاد قائمیان: 36 هزار دانش آموز به جشنواره سرود رضوی اثر می فرستند
38 اثر رسانه ای در جشنواره ابوذر قزوین برگزیده شدند
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی در تجهیز طب اثر در محدوده فاطمی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 21:052024-02-13فرهنگي

ارسال 642 اثر به پنجمین جشنواره «رویش»


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان با اشاره به ارسال 642 اثر به پنجمین جشنواره رویش، گفت: 166 اثر به مرحله داوری این جشنواره راه یافت که 22 کانون در مرحله دانشگاهی موفق به کسب رتبه و 33 اثر در سامانه یازدهمین جشنواره ملی رویش ثبت شد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان با اشاره به ارسال 642 اثر به پنجمین جشنواره رویش، گفت: 166 اثر به مرحله داوری این جشنواره راه یافت که 22 کانون در مرحله دانشگاهی موفق به کسب رتبه و 33 اثر در سامانه یازدهمین جشنواره ملی رویش ثبت شد.

عبدالصمد حمیدی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی رویش که عصر امروز، 24 بهمن ماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان برگزار شد، گفت: جشنواره رویش در دو بخش رقابتی(اصلی) شامل کانون برگزیده، برنامه ها و چهره های خلاقانه کانون ها، جایزه مسئولیت اجتماعی(حسین علی مرادی)، گفت وگوی دانشجویی و کرسی آزاداندیشی و بخش غیررقابتی داخلی شامل چهره های موفق کانون برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با یازدهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده است، افزود: با فراخوان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای 642 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 541 اثر مربوط به بخش رقابتی و 101 اثر مربوط به بخش غیر رقابتی با موضوع چهره های موفق کانونی بود.


برچسب ها: جشنواره - دانشگاه فنی و حرفه ای - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای - دانشگاه - جشنواره رویش - فنی و حرفه ای - جشنواره ملی
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 642 اثر به پنجمین جشنواره «رویش»

ارسال 642 اثر به پنجمین جشنواره «رویش»