مطالب مرتبط:
کشف یک بنای تاریخی 4 هزار و 500 ساله در عمان
نصب المان تبریز در ورودی منطقه تاریخی فرهنگی تبریز
دبیرستان آفتاب به یک بنای هویت بخش تبدیل شده است
کشتی ورزش ریشه ای و تاریخی کشور و لرستان است
عکس | سورپرایز بزرگ ستاره فرانسوی پس از رکورد تاریخی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 21:252024-02-15اجتماعي

4 بنای تاریخی به مزایده رفت


از 22 بنای تاریخی که برای سرمایه گذاری مرمت، احیاء و بهره برداری به مزایده گذاشته شده بودند، چهار بنای تاریخی سرمایه گذار پیدا کردند.

- از 22 بنای تاریخی که برای سرمایه گذاری مرمت، احیاء و بهره برداری به مزایده گذاشته شده بودند، چهار بنای تاریخی سرمایه گذار پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 22 بنایی که برای مرمت و احیاء به مزایده گذاشته شدند، در 12 استان تهران، اصفهان، مازندران، گیلان، گلستان، یزد، زنجان، اردبیل، ایلام، سمنان، البرز و قزوین هستند، که شامل عمارت والی کهره در ایلام، حمام اوچ دکان در اردبیل، خانه منعمیان و خانه یدالهی در اصفهان، خانه فاطمی در نایین، خانه معظم الملک در چادگان اصفهان، کاروانسرای شاه عباسی کرج، کاروانسرای رباط سنگی امین آباد فیروزکوه، حمام سالار در سلطانیه زنجان، مجموعه حشمت الشکر در سرخه سمنان، خانه ابراهیمی و خانه میررحیمی و خانه صدیق و لطفی در دامغان، خانه سیدمحمود بهشتی و فلاح و خانه آرازی در قزوین، کاخ خوش ییلاق در آزادشهر گلستان، خانه فاطمی و خانه میرشهیدی در گرگان، خانه عضدی در گیلان، خانه قریشی و خانه شفاهی در آمل و کاروانسرای شمش در یزد است.

جلسه بازگشایی پاکت های پیشنهادی سرمایه گذاران برای شرکت در مزایده مرمت، احیاء و بهره برداری در مدت معین بناهای تاریخی، چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402، د


برچسب ها: بنای تاریخی - سرمایه گذار - خانه - تاریخی - سرمایه - مزایده - سرمایه گذاری
آخرین اخبار سرویس:

4 بنای تاریخی به مزایده رفت

4 بنای تاریخی به مزایده رفت