مطالب مرتبط:
کلیپ| جایگاه و اهمیت انتخابات از دیدگاه مدیر مدرسه علمیه مهدیه خنداب
راه اندازی 2100 فضای ورزشی درون مدرسه استاندارد در کشور
اجرای احکام «سیاست های کلی تأمین اجتماعی»؛ انتظاری که از مجلس دوازدهم می رود
اجرای طرح افزایش محصولات زراعی در استان مرکزی+فیلم
اجرای طرح روز بدون کیف در مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 14:102024-02-05ورزشي

جایگاه هشتم گلستان در اجرای فضاهای ورزشی درون مدرسه ای


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رشد 77 درصدی ایجاد اماکن ورزش دانش آموزی استان خبر داد و افزود: گلستان در اجرای فضاهای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور رتبه هشتم را دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رشد 77 درصدی ایجاد اماکن ورزش دانش آموزی استان خبر داد و افزود: گلستان در اجرای فضاهای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور رتبه هشتم را دارد.

سیدرضا نظری امروز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402 در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله فجر، اظهار کرد: این ایام، یادآور بیداری ملت ایران بر علیه طاغوتیان و رشادت ها و ایثارگری ها برای تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه پس از گذر بیش از چهار دهه از عمر انقلاب ملت ایران، این ریشه تنومند شده و هم اکنون توسعه، عمران و آبادانی را در بسیاری از حوزه ها از جمله حوزه آموزش و پرورش شاهد هستیم، ادامه داد: برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورشِ دانش آموزان، طرح های متفاوتی اجرا گردیده که منتیج به نتیجه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اجرای طرح شهید سردار سلیمانی با موضوع بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن نمودن فضاهای ورزشی مدارس را یکی از مهمترین اقدامت برشمرد و ادامه داد: این طرح در سال جاری نیز استمرار داشته و در همین راستا رشد 77 درصدی تعداد


برچسب ها: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش گلستان - گلستان - آموزش و پرورش - فضاهای ورزشی - ورزش دانش آموزی
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه هشتم گلستان در اجرای فضاهای ورزشی درون مدرسه ای

جایگاه هشتم گلستان در اجرای فضاهای ورزشی درون مدرسه ای