مطالب مرتبط:
وقوع انفجار در شهرک صنعتی گرمسار
وقوع انفجار در شهرک صنعتی گرمسار
فوری| شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهرک صنعتی گرمسار
انفجار در شهرک صنعتی گرمسار/ بزودی جزییات حادثه اعلام می شود
انفجار مهیب در شهرک صنعتی گرمسار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 16:352024-01-22حوادث

لزوم تسریع در شناسایی علت وقوع انفجار در واحد صنعتی ایوانکی


رییس کل دادگستری استان سمنان بر لزوم تسریع در شناسایی علت وقوع انفجار در یک واحد صنعتی ایوانکی که منجر به مرگ دو نفر از جمله دکتر هرمزی از دانشمندان برتر ایرانی شد، - ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان بر لزوم تسریع در شناسایی علت وقوع انفجار در یک واحد صنعتی ایوانکی که منجر به مرگ دو نفر از جمله دکتر هرمزی از دانشمندان برتر ایرانی شد، تاکید کرد.

محمدجعفر عبدالهی 2 بهمن در بازدید شبانه و غیر رسمی از دادگاه عمومی بخش ایوانکی با قدردانی از تلاش های بی وقفه کارکنان قضایی و اداری این نهاد اظهار کرد: موضوع افزایش ضریب ایمنی در واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایوانکی و کشف علت وقوع حادثه در شرکت آرمان صنعت پویش کیمیا به رییس حوزه قضایی این منطقه تذکر داده شده تا پس از شناسایی مقصرین احتمالی برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان که در این سفر در جریان روند رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و تاکید کرد: خوشبختانه مسوولان و کارکنان دادگاه عمومی بخش ایوانکی با تسریع در ارائه خدمات قضایی ، خدماتی به روز به مراجعین ارائه می دهند.

وی افزود: انتظار مراجعین از ارائه خدمات قضایی با کیفیت و متقن، مطالبه به حقی است که بایستی در بهترین زمان ممکن انجام شود.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان سمنان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - ایوانکی - استان سمنان - واحد صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در شناسایی علت وقوع انفجار در واحد صنعتی ایوانکی

لزوم تسریع در شناسایی علت وقوع انفجار در واحد صنعتی ایوانکی