مطالب مرتبط:
ماجرای سلاخی اسب و قاطر در رباط کریم چیست؟
شکوفه های بهاری در رباط کریم زمستان را به عقب راندند
ماجرای توهین دیجی کالا به مقدسات چیست؟
ماجرای مستند داستانی شهید ابراهیم هادی چیست؟
ماجرای کارت آبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 17:202024-02-10حوادث

ماجرای سلاخی اسب و قاطر در رباط کریم چیست؟


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رباط کریم گفت: در یکی از دامداری های روستای انجم آباد 22 راس اسب کشف و به یک باشگاه ورزشی منتقل شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حمید عزیزی رییس اداره دامپزشکی شهرستان رباط کریم در مورد فیلم های منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سلاخی قاطر و اسب در شهرستان رباط کریم اظهار کرد: فیلم های منتشر شده مربوط به حدود 2 ماه پیش است که به تازگی در رسانه ها منتشر شده و مربوط به یک دامداری در روستای انجم آباد شهرستان رباط کریم است که تعدادی اسب و قاطر در آن نگه داری می شدند.

در مراجعه به دامداری با در بسته و پلمب شده روبرو شدیم و با حضور ماموران نیروی انتظامی وارد دامداری شدیم که در آن آثار کشتار و سلاخی این حیوانات مشهود بود، اما کسی در محل نبود تا بتوان سوال کرد که چه کاری انجام می شده و چطور کشتار می کردند و گوشت ها را در کجا مصرف و یا توزیع می کردند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان رباط کریم ادامه داد: ظاهرا به دستور دادستان و با حکم قضایی تعداد 3 نفر متهم پرونده دستگیر شده اند که رسیدگی به اتهام آن ها در مسیر قانونی خودش در حال انجام است.

وی افزود: اداره دامپزشکی شهرستان رباط کریم، 22 اسب و قاطری که در محل دامداری بودند را طبق یک روند اداری، حقوقی و قضایی به یک باشگاه ورزشی منتقل کرد تا موضوع تعیین تکلیف شود، البته لازم به ذ


برچسب ها: شهرستان رباط کریم - رباط کریم - اداره دامپزشکی - شهرستان - رییس اداره - دامداری - دامپزشکی
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سلاخی اسب و قاطر در رباط کریم چیست؟

ماجرای سلاخی اسب و قاطر در رباط کریم چیست؟