مطالب مرتبط:
پرواز 961 ایرتور از مشهد به تهران باطل شد
رییس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام در کیش
قیمت روز نفت جهانی
لیست نهایی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی
اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی برای جام جهانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-13سياسي

گذار از نظم باطل جهانی


نظم کنونی جهان مبتنی بر فقر، فساد و تبعیض و منبعث از مؤلفه های غیرفطری و ضد انسانی است و هر روز بیش از پیش تعارض خود را با منافع ذاتی و اکتسابی بشری نشان می دهد.

- فارس پلاس؛ محمد مهدی ایمانی پور در یادداشتی نوشت: درخجسته عید مبعث حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص)،رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی با اشاره به استمرار مصیبت غزه، آن را مصیبت دنیای اسلام و بلکه همه بشریت و نشان دهنده اوج بطلان نظم کنونی جهانی خواندند و خاطرنشان کردند: امروز آمریکا، انگلیس و بسیاری از کشورهای اروپایی و دنباله روهای آنها پشت دست های جنایتکار و به خون آلوده رژیم صهیونیستی قرار دارند که از همین جا می توان فهمید نظم کنونی جهان، نظمی باطل و غیرقابل دوام است و از بین خواهد رفت.

در تشریح فرمایشات رهبرحکیم انقلاب اسلامی، لازم است سه نکته مهم و اساسی را مدنظرقرار دهیم: نخست این که نظم کنونی جهان مبتنی بر  فقر، فساد و تبعیض  و منبعث از مؤلفه های غیرفطری و ضد انسانی است و هر روز بیش از پیش تعارض خود را با منافع ذاتی و اکتسابی بشری نشان می دهد.

 پس ازپایان جنگ جهانی دوم، بازیگرانی که سال ها صحنه جهان قرن بیستمی را تبدیل به عرصه منازعه و خشونت های پایدار ساختند، مناسبات و قواعد حیات بین المللی ملت ها ر


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلام - اسلامی - جهان - کشورهای اروپایی - رژیم صهیونیستی - کشورهای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

گذار از نظم باطل جهانی

گذار از نظم باطل جهانی