مطالب مرتبط:
تغییرات باورنکردنی بازیگران سینما و تلویزیون به واسطه ایفای نقش در سریال دردسر والدین با بازی جالب و جذاب مهران مدیری بعد از 23سال
آرنولد: فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم/ کلین شیت کردن ما پیامی به حریفان است
میثاقی: برنامه بازی هارا بدهید بلیت و هتل آشنا داریم
آرنولد: فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم/ کلین شیت کردن ما پیامی به حریفان است
باخت سنگین پرسپولیس در اولین بازی اوسمار + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 11:552024-01-29فرهنگي

نقش زنانی را که چای می آورند و نصیحت می کنند، بازی نمی کنم


مهوش افشارپناه بازیگر فیلم و سریال های تلویزیونی بیان کرد نقش هایی که برای سن و سال او نوشته می شوند جذابیتی ندارند و بیشتر زنانی هستند که چای می آورند و دیگران را نصیحت می کنند.

- جی پلاس، مهوش افشارپناه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره حضور کمرنگش در تلویزیون بیان کرد: فیلمنامه هایی در این چند سال به من داده شده که برخی سینمایی بوده و برخی هم چند سریال بوده است اما قصه ها به گونه ای نیست که انگیزه ای برایش داشته باشم.

مهر نوشت؛ وی اضافه کرد: برای سن ما نقش ها اصلا جذاب نیست، نقش ها به گونه ای است که فقط باید جلوی دیگران چای بگذارید و عده ای را نصیحت کنید.

وی درباره اینکه چقدر از خود او برای نگارش شخصیت مادر یا زنان در فیلمنامه ها کمک می گیرند، بیان کرد: فیلمنامه باید از پایه درست و محکم باشد وگرنه هرچه بگویید اتفاقی نمی افتد.

اتفاقا می گویند شما پیشکسوت هستید ما فیلمنامه را درست می کنیم و نظرات شما خیلی مهم است اما قصه ها به گونه ای است که با 2 جمله و سه جمله عوض نمی شود.

افشارپناه درباره قصه ها و شخصیت های این روزهای سریال ها نیز بیان کرد: در حال حاضر در کشور ما نقش اساسی و پرباری در سریال ها دیده نمی شود، بیشتر سریال ها درباره مسایل جوانان است یا اگر هم درباره بزرگسالان است فضایی شعاری دارد.


برچسب ها: تلویزیون - فیلمنامه - سریال های تلویزیونی - فیلم - نصیحت - بازی - بیان
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنانی را که چای می آورند و نصیحت می کنند، بازی نمی کنم

نقش زنانی را که چای می آورند و نصیحت می کنند، بازی نمی کنم