مطالب مرتبط:
آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان از فردا
تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فردا آغاز می شود
آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فردا
آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از فردا
آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 13:152024-02-13سياسي

فردا تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان آغاز می شود


رییس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان گفت: تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان از چهارشنبه 25 (بهمن) به مدت 15 روز آغاز می شود.

- رییس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان: فردا تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان آغاز می شود ایسنا/هرمزگان رییس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان گفت: تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان از چهارشنبه 25 (بهمن) به مدت 15 روز آغاز می شود.

عبدالله صادقی امروز (بیست و چهارم بهمن ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه نفر به عنوان نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان شامل آیت الله محسن ابراهیمی، آیت الله محمد ابراهیمی و آیت الله سید ناصر محمدی هنزایی تأیید صلاحیت نهایی شده اند.

وی عنوان کرد: بر اساس اصل 99 قانون اساسی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری بر عهده شورای نگهبان است و همچنین بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری را 6 فقیه شورای نگهبان بر عهده دارند.

رییس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، شانزده روز قبل از روز اخذ رأی آغاز می شود و تا بیست و چهار ساعت قبل از اخذ رأی ادامه دارد.


برچسب ها: انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - مجلس خبرگان رهبری - انتخابات - انتخابات مجلس - تبلیغات انتخابات - خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

فردا تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان آغاز می شود

فردا تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان آغاز می شود