مطالب مرتبط:
برگزاری یادواره شهدای امنیت مبارزه با مواد مخدر فاتب
 کشف مواد مخدر در شکم یک ایرانی در ترکیه (+ عکس)
کشف مواد مخدر در شکم یک ایرانی در ترکیه
بررسی ماده 4 لایحه اصلاحی قانون مبارزه با مواد مخدر در دیوان عالی کشور
مخالفت دیوان عالی برای اعمال ارفاق در پرونده های مواد مخدر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:552024-01-22حوادث

انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهر اندیشه


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند 3 نفره توزیع مواد مخدر و کشف 82 کیلوگرم تریاک درشهر اندیشه شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ حسین زلفخانی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، مشخص شد افرادی در شهر اندیشه شهریار در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند، بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز اقدامات پلیس، محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در شهر اندیشه مورد شناسایی قرار گرفت و با تعقیب و مراقبت نامحسوس، خانمی حین تحویل یک بسته پلاستیکی به سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در شهر اندیشه دستگیر، خودرو توقیف و در بازرسی از آن، یک بسته پلاستیک حاوی 10کیلوگرم تریاک کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه، تیم دیگری از ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی، وارد منزل زن توزیع کننده موادمخدر شده و موفق به دستگیری زن دیگری می شوند و در بازرسی از منزل آنها، 72 کیلو و600 گرم تریاک، یک حقه وافور، 2 عدد ترازوی بزرگ و کوچک و یک دستگاه ماکروفر آغشته به موادمخدر کشف شد.


برچسب ها: شهر اندیشه - پلیس مبارزه با مواد مخدر - پلیس مبارزه با موادمخدر - مواد مخدر - غرب استان تهران - مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با موادمخدر
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهر اندیشه

انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهر اندیشه