مطالب مرتبط:
ورود موج بارشی از پس فردا به کشور!
رییس سازمان هواپیمایی: به دلیل کمبود هواپیما، موضوع ورود ایرلاین های خارجی به پروازهای داخلی را پیگیری می کنیم
خبر دستگیری 2 تن از عوامل تبلیغات انتخاباتی در نظرآباد تکذیب شد
فرماندار اراک: شور انتخاباتی در بستر احترام به سلایق مختلف افزایش می یابد
رییس ‎صداوسیما: مناظره های انتخاباتی به صورت ضبط شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 13:252024-02-10سياسي

موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی


نهمین ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» هفته جاری به بررسی موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی جریان های سیاسی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازد.

- نهمین ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو هفته جاری به بررسی موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی جریان های سیاسی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین برنامه شش در دو که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است دوشنبه هفته جاری 23 بهمن 1402 میزبان سید هادی عظیمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و حجت الاسلام حسن قربانی لیواری سخنگوی حزب جمعیت آزادگان و ایثارگران است.

موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی موضوع این هفته برنامه است و دو میهمان دیدگاه های خود را در این باره بیان خواهند کرد.

گفتنی است ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو کاری مشترک از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو گفت وگو و روزنامه جام جم است که روزهای دوشنبه به صورت هفتگی از استودیوی شماره 17 ساختمان شهدای رادیو به صورت زنده پخش می شود.

بر پایه این خبر، این ویژه برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه کنندگی حسین ماکنعلی تولید و به صورت تصویری، از نرم افزار کاربردی ایران صدا پخ


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخاباتی - انتخابات مجلس - مجلس شورای اسلامی - سازمان یافته - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی

موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی