مطالب مرتبط:
گردهمایی انتخاباتی شورای ائتلاف استان کرمانشاه برگزار شد
محمدعلی ایازی: مردم رغبتی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ندارند؛ معتقدند اگر شرکت کنند، نظام این حضور را مصادره به مطلوب می کند / حتی کشور هایی که به رای مردم اعتقاد ندارند انتخابات صوری برگزار می کنند
استاندار بوشهر: راهپیمایی 22 بهمن در همه نقاط استان با حضور حماسی مردم برگزار می شود
رویکرد بخش هایی از حاکمیت این است که جریان اصلاحات هیچ کنش انتخاباتی نداشته باشد و تسلیم شود/ هیچ وقت اصلاح طلبان با شرایط آسان و راحت رو به رو نبودند
مسابقات موتورکراس جام آزاد کشوری با معرفی برترین ها در البرز برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 17:252024-02-10سياسي

انتخاباتی در تراز مردم برگزار می کنیم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه باید دست به هم دهیم تا انتخاباتی در تراز مردم این خطه برگزار کنیم، گفت: اهمیت این موضوع زمانی آشکار می شود که بدانیم تبریز و آذربایجان در رویدادهای تاریخ معاصر کشور عزیزمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در دیدار جمعی از فعالان جبهه انقلاب اظهار کرد: مسئولیت پذیری، حساسیت، آگاهی و هوشیاری خطه آذربایجان در تاریخ این مرزوبوم مثال زدنی است.

   وی با اشاره به اینکه این خطه شخصیت های بزرگی چون ستارخان و ثقه الاسلام ها را برای ایران اسلامی تربیت کرده است، خطاب به حاضران ادامه داد: شما هم سهم بسزایی در مشارکت افزایی انتخابات پیش رو دارید.

  نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی تأکید کرد: براین اساس، انتخابات اسفندماه را باشکوه و رقابت حداکثری و در سلامت و امنیت کامل برگزار می کنیم.

  وی ادامه داد: در مدت باقیمانده تا انتخابات پیش رو باید نهضت تبیین را به شکل گسترده راه اندازی کنیم تا حرف مردم شنیده شود و پاسخگویی مناسب نیز داشته باشیم.

  وی با اشاره به نقش جوانان در افزایش مشارکت انتخاباتی بیان کرد: دشمن به شکل تدریجی در ذهن جوانان و نوجوانان ما شبهه افکنی کرده و برنامه های مقابله ای ما نیز باید تدریجی باشد.


برچسب ها: انتخابات - آذربایجان - آذربایجان شرقی - برگزار - استاندار آذربایجان شرقی - تا انتخابات - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

انتخاباتی در تراز مردم برگزار می کنیم

انتخاباتی در تراز مردم برگزار می کنیم