مطالب مرتبط:
دومین هفته نامه الکترونیکی سفارت ایران در واتیکان منتشر شد + دانلود
معاون سیاسی سپاه: انقلاب اسلامی ایران پس از بعثت پیامبر، مهم ترین رویداد تاریخ بشریت است / در جغرافیای جهان، هیچ کشوری به اندازه ایران اهمیت ندارد
دومین کشتی حامل کمک های ایران به غزه ارسال شد
3 ستاره ایران در تیم منتخب هفته جام ملت های آسیا
رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 09:352024-02-05سياسي

دومین رویداد هفته علم ایران و عراق در کربلا برگزار می شود


رایزن علمی و فرهنگی عراق در ایران گفت: دومین رویداد هفته علم ایران و عراق با حضور دانشگاههای دو کشور تا سه ماه آینده در کربلا برگزار می شود که تکمیل کننده اجلاس مشهد مقدس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، یاسر عبدالزهرا الحجاج رایزن علمی و فرهنگی عراق در ایران در نشستی با معاونان بین الملل دانشگاه های ایرانی شرکت کننده در اجلاس همکاری دانشگاههای ایران و عراق که شهریورماه در مشهد برگزار شد؛ گفت: به دنبال اجلاس مشهد ما اقدامات زیادی را برای اجرایی شدن تفاهم نامه دانشگاه های عراق و ایران انجام دادیم و با وزارت علوم ایران نیز در تماس بودیم.

وی با اشاره به بازدید هیأت های دانشگاه های عراقی از ایران گفت: آمادگی داریم هیأت های دانشگاهی ایران نیز از عراق بازدید کنند و زمینه های همکاری را بررسی کنند.

یاسر عبدالزهرا الحجاج در این نشست تاکید کرد: همکاری های علمی ایران و عراق باید از مرحله حضور دانشجویان عراقی در ایران فراتر رود و وارد همکاری های استراتژیک در بخش پژوهش و فناوری شود.

محمدرضا محمد زاده عطار معاون رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم نیز در این نشست گفت: دانشگاه های ایرانی حاضر در اجلاس مشهد مقدس که اقدامات خوبی را برای همکاری با دانشگاه های عراق انجام دادند با حضور


برچسب ها: ایران - دانشگاه - ایران و عراق - عراق - برگزار - وزارت علوم - عبدالزهرا
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد هفته علم ایران و عراق در کربلا برگزار می شود

دومین رویداد هفته علم ایران و عراق در کربلا برگزار می شود