مطالب مرتبط:
برگزاری جلسه «جهاد تبیین» در کرمانشاه
تصاویر/ همایش جهاد تبیین در شهرستان شاهین دژ
جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی
جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی
«جهاد تبیین» برای افزایش آگاهی مردم ضروری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 20:102024-02-06سياسي

جهاد تبیین با تمرکز بر نسل جوان یک وظیفه همگانی است


جهاد تبیین باید با تمرکز بر نسل جوان انجام شود و این یک وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، روز سه شنبه در آیین گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان، گفت: ایام بسیار مبارکی است و اراده خداوند متعال به نحو دیگری در این ایام برای مردم ایران رقم خورده است.

وی ادامه داد: نسلی که در پایداری انقلاب حضور داشته به خوبی می داند فلسفه چنین قیامی چیست، این درحالی است که دشمن مادام در حال کینه توزی و تفرقه افکنی علیه ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان گفت: مقایسه نظام جمهوری اسلامی با دوران پهلوی ظلمی فاحش است و دشمن با حرکت به سمت یک تصویر غلط از جمهوری اسلامی در ذهن مردم و ایجاد تصویری غلط از خود در ذهن مخاطب تلاش می کند دوران پهلوی اسفبار را برنده جلوه دهد.

مرتضوی گفت: در این شرایط رهبری معظم انقلاب در میدان در تلاش هستند تا واقعیت ها را به نسل جوان منتقل کنند و ما نیز ادامه دهنده این مسیر و منش هستیم.

وی ادامه داد: سه کتاب صعود چهل ساله، کارنامه و ایران مقتدر مراجعی هستند که با منابع بین المللی ایران واقعی را نگارش کرده اند.

استاندار اصفهان بیان کرد: کارنامه درخشانی از ایران اسلامی وجود دارد که با سایر کشورها قابل قیاس نیست و تبیین این کارنامه و دستاورد


برچسب ها: استاندار اصفهان - جمهوری اسلامی - اسلامی - اصفهان - دوران پهلوی - به گزارش خبرگزاری فارس - پیشکسوتان دفاع مقدس
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین با تمرکز بر نسل جوان یک وظیفه همگانی است

جهاد تبیین با تمرکز بر نسل جوان یک وظیفه همگانی است