مطالب مرتبط:
تربت حیدریه فاقد شورای هماهنگی فضای مجازی است
اولین پرونده جرایم انتخاباتی دامغان در زمینه فضای مجازی تشکیل شد
حضور جالب و غیر منتظره دختر مهران غفوریان در منزل شخصی یوسف صیادی در فضای مجازی سوژه شد/ویدیو!!!!
احمد خاتمی: جریان ضدانقلاب می خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند؛ به این منظور تشویق و ترغیب به نیامدن پای صندوق رای دارد/ کلید فضای مجازی دست دشمن است/ نباید بگذاریم ولایت تنها بماند زیرا سیادت ما با تدابیر ولی فقیه است
احراز هویت کاربران لازمه فضای مجازی امن، پایدار و سالم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 10:552024-01-30سياسي

رساندن گزارش اتفاقات ظالمانه در غزه پدیده جدیدی در فضای مجازی بود


یکی از این سودمندی های فضای مجازی «تعامل بین کشوری» است که حتی در سطح حاکمیت ها نیز به وجود آمده و یک ظرفیت جدید محسوب می شود که چارچوب جدیدی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبری توانا، محمد آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی در پنل تخصصی اختتامیه دومین همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده با موضوع حکمرانی نوین رسانه ای؛ فناوری های نوین ارتباطی اظهار داشت: فضای مجازی توانست واقعیت های ظلم به مردم غزه را به جهان نشان دهد، بر همین اساس طوفان الاقصی با فضای مجازی در مسیر جدیدی قرار گرفت.

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: آنچه در جریان طوفان الاقصی رخ داد، پدیده جدیدی بود زیرا همه اتفاقات ظالمانه به گوش مردم دورترین نقاط و حتی شهروندان کشورهای همراه با صهیونیست رسید.

وی با تاکید بر اینکه دستاورد فضای مجازی در این موضوع، فعال شدن مردم در سراسر جهان بود، تصریح کرد: این موضوعی است که دلایل توفیق آن باید احصا و از این فرصت برای اشاعه فرهنگ و گفتمان اصیل اسلامی در سراسر جهان استفاده شود زیرا ظرفیت برای بهره برداری مناسب وجود دارد.

آقامیری با بیان اینکه جامعه به عنوان بستر رشد مردم و تعالی بشر نیازمند اجرایی شدن قوانین است، تاکید کرد: این مسئله نکته آغازی برای تمدن اسلامی است، از سوی دیگر اگر فضای مجازی کاربردی در نظر گرفته ش


برچسب ها: فضای مجازی - دبیر شورای عالی فضای مجازی - شورای عالی فضای مجازی - مجازی - جدید - شورای عالی - ظالمانه
آخرین اخبار سرویس:

رساندن گزارش اتفاقات ظالمانه در غزه پدیده جدیدی در فضای مجازی بود

رساندن گزارش اتفاقات ظالمانه در غزه پدیده جدیدی در فضای مجازی بود