مطالب مرتبط:
افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار است |
توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار است
سورپرایز وزیر کار به بازنشستگان درباره افزایش حقوق در سال 1403
حقوق بازنشستگان دوبرابر شد/ موافقت معاون اول رییس جمهور با افزایش حداقل حقوق بازنشستگان
خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ حداقل حقوق چقدر می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 08:002024-02-06اقتصادي

افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح های توسعه درمان دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سیدصولت مرتضوی در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سراسر کشور سازمان تأمین اجتماعی با حضور معاون اول رییس جمهور با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در کشور به جهت کم توجهی های گذشته، چالش صندوق های بازنشستگی افزایش یافت.

وی با تشریح اقدامات دولت مردمی سیزدهم برای رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی، گفت: در ابتدای دولت، صندوق های بازنشستگی 400 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشتند.

مرتضوی تأکید کرد: برخی از تصفیه مطالبات تأمین اجتماعی از دولت در گذشته در قالب واگذاری شرکت های ورشکسته بود و بر بدهی صندوق ها افزوده شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با تأکید ریاست محترم جمهوری، بحران های مالی صندوق ها مرتفع و بزرگترین پرداخت بدهی نظام بانکی در این دولت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته نزدیک به 800 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه پرداز اضافه شده است، گفت: این مسیر امیدآفرین در سایر صندوق ها نیز دنبال شده است.


برچسب ها: صندوق های بازنشستگی - افزایش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - اجتماعی - بازنشستگی - تأمین اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار است

افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار است