مطالب مرتبط:
کرمانشاه ظرفیت بالایی در توسعه گردشگری سلامت دارد
جوانان موتور محرکه نظام در راستای توسعه و پیشرفت هستند
مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه : اجرایی شدن تقویم رویدادها به توسعه گردشگری کرمانشاه کمک می کند
دستگیری عضو شورای شهر نور و 2 کارمند شهرداری
گزارش تصویری آیین گرامی داشت روز خبرنگار توسط شهرداری شاهین شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 14:052024-01-23سياسي

شهرداری کاشمر در راستای محرک های توسعه گردشگری در شهر حرکت نکرده است


نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه هیچ وقت شهرداری کاشمر در راستای محرک های توسعه گردشگری در شهر حرکت نکرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه هیچ وقت شهرداری کاشمر در راستای محرک های توسعه گردشگری در شهر حرکت نکرده است.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای ارتقاء مبلمان شهری و فعالیت بهتر در حوزه های گردشگری، زیارتی و سیاحتی منطقه ترشیز تمام ظرفیت و تلاش مان را به کار گرفتیم تا بتوانیم به شهرداری های شهرستان های منطقه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه طی این سال ها همیشه پیشنهاداتی به شهرداری های منطقه داشتیم که فقط برخی عمل کردند، افزود: به عنوان مثال نقشه راهی برای شهرداری های کوهسرخ، خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و انابد و همه شهرهای منطقه با شهرداران تهیه کردیم و بحمدالله به بیشتر آن دست پیدا کردیم، اما برخی از شهرداری ها نقشه راه را عملیاتی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این پیشنهادات‏ برای شهر کاشمر المان سازی و نام گذاری میادین متناسب با اقلیم، فرهنگ و هویت ترشیز بود، به عنوان نمونه هیچ تناسبی بین مجسمه بلال در میدان مرکزی کاشمر با هویت فرهنگی و اقلیمی ترشیز پیدا نکردیم.


برچسب ها: شهرداری - توسعه گردشگری - شهرداری کاشمر - مجلس شورای اسلامی - کاشمر - گردشگری - خلیل آباد
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کاشمر در راستای محرک های توسعه گردشگری در شهر حرکت نکرده است

شهرداری کاشمر در راستای محرک های توسعه گردشگری در شهر حرکت نکرده است