مطالب مرتبط:
پیش بینی یک و نیم همت در بودجه 1403 برای هوشمندسازی و مکانیزاسیون آبیاری در تهران/ سال آینده ناترازی انرژی به 18هزار مگاوات می رسد
بازنشستگان تامین اجتماعی بخوانند | خبرهای جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403
فوری: حذف پیمان سپاری ارزی برای محصولات کشاورزی از سال 1403
راهکار مجلس برای افزایش حقوق ها در سال 1403
پیش بینی یک و نیم همت در بودجه 1403 برای آبیاری هوشمند و مکانیزه در تهران/ سال آینده ناترازی انرژی به 18هزار مگاوات می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 17:402024-02-05ورزشي

سوت قطار تا پایان سال 1403 در چهارمحال و بختیاری شنیده می شود


سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رییس جمهور سال آینده سوت قطار در این استان شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خدایار باقری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 212 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در قالب 34 قرارداد در این استان در حال ساخت است.

سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون 97 هزار و 721 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده اند که 25 هزار و 692 نفر دارای شرایط قانونی برای دریافت واحد مسکونی بوده اند.

وی افزود: با تلاش مسؤولان استانی برای برخی از محورهای چهارمحال و بختیاری از جمله محور شهرکرد به شلمزار و لردگان اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان از محل تهاتر نفت تخصیص داده شد.

باقری اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی زیرساخت راه آهن حدود 70 درصد است که در سفر دور دوم رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری 3 هزار میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد و تا کنون حدود یک هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است که به شرط محقق شدن اعتبارات در دهه فجر سال آینده سوت قطار در این استان شنیده می شود.

وی بیان کرد: 23 پروژه با پیشرفت بیش از 55 درصد در حوزه ساختمان های دولتی شامل بخشداری ها، فرمانداری ها و مجموعه های ورزشی در حال ساخت است.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - چهارمحال - بختیاری - راه و شهرسازی - به گزارش خبرگزاری فارس - استان - محورهای چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

سوت قطار تا پایان سال 1403 در چهارمحال و بختیاری شنیده می شود

سوت قطار تا پایان سال 1403 در چهارمحال و بختیاری شنیده می شود