مطالب مرتبط:
جزییات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
توضیح آموزش و پرورش درباره استفاده یک دانش آموز اهوازی از اسپری فلفل
آخرین خبر در مورد آزمون استخدامی آموزش و پرورش
9 بهمن زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
جزییات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 08:052024-01-29اجتماعي

همه دستگاه ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت گفت: همه دستگاه های اجرایی در سطح استان موظف به همکاری با سازمان آموزش و پرورش هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت گفت: همه دستگاه های اجرایی در سطح استان موظف به همکاری با سازمان آموزش و پرورش هستند.

محمد کرمی شامگاه یکشنبه 8 بهمن در نشست با مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر همکاری همه نهادها در راستای تامین نیازمندی های آموزشی و پرورشی اظهار کرد: خصوصیات اخلاقی، نحوه رفتار، نوع برخورد و حتی ساعت کاری معلمان بر روی دانش آموزان تاثیر مستقیمی دارد.

وی با اشاره به اینکه معلمی سیره انبیای الهی است زیرا معلمان به دو عمل پر اهمیت تربیت و آموزش می پردازند و باید حرف و عمل معلم یکی باشد، افزود: اگر معلمی از توانایی علمی که خود محروم از آن است صحبت کند، مطمئنا دانش آموزان آن را نخواهند پذیرفت.

کرمی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های خوب دانشگاه های استان، سازمان آموزش و پرورش می تواند از این ظرفیت ها و توانایی ها بهره برداری کند.

استاندار افزود: معلمان می توانند با هدایت اوقات فراغت، ایده ها و افکار دانش آموزان سبب ایجاد جنبش های ذهنی کودکان و نوجوانان در جامعه شوند.


برچسب ها: استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - آموزش و پرورش - سازمان آموزش و پرورش - دستگاه های اجرایی - آموزش - دستگاه ها
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند

همه دستگاه ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند