مطالب مرتبط:
هزار و 36 نفر در دلگان صاحب شغل شدند
1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند
1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند
سحر قریشی بازیگری را کنار گذاشت | رونمایی از شغل جدید و لاکچری سحر قریشی در دبی +عکس
1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 16:302024-01-29اقتصادي

هزار و 36 نفر در دلگان صاحب شغل شدند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال یک هزار و 36 نفر در این شهرستان صاحب شغل شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال یک هزار و 36 نفر در این شهرستان صاحب شغل شدند.

فاطمه صغری بزمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعهد اشتغال دلگان در سالجاری، 717 نفر بود که با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی تا امروز فراتر از آن محقق شده است.

وی افزود: طبق گزارش اخذ شده از سامانه رصد اشتغال، اطلاعات یک هزار و 36 نفر به عنوان شاغل جدید ثبت شده که حاکی از پیشرفت 144 درصدی میزان تحقق تعهد اشتغال شهرستان دلگان است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلگان گفت: با توجه به ظرفیت های خوب کشاورزی از جمله، حنا، چای ترش، خرما و سایر محصولات، کارآفرینی در بخش بسته بندی می تواند نقش بسزایی در رونق اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار این شهرستان داشته باشد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح گاز رسانی به دلگان و سایر طرح های عمرانی و همچنین حوزه صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت های بالقوه این شهرستان است که در صورت بالفعل شدن آنها، اشتغالزایی مطلوبی در منطقه ایجاد می ش


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - رفاه اجتماعی - دلگان - اشتغال - سامانه رصد - رییس اداره - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 36 نفر در دلگان صاحب شغل شدند

هزار و 36 نفر در دلگان صاحب شغل شدند