مطالب مرتبط:
صلاحیت 14 نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تایید شد
اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اصفهان
داوطلبان انتخابات مجلس وعده های خارج از اختیاراتشان ندهند
گیلان شرایط حد نصاب رقابت داوطلبان نمایندگی انتخابات خبرگان رهبری را دارد
نداشتن شرایط علمی لازم عدم تایید صلاحیت حدود 95 درصد از داوطلبان انتخابات خبرگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 22:252024-01-28سياسي

داوطلبان انتخابات از پیش داوری های ناصواب بپرهیزند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه زمینه انتخابات باشکوه در استان فراهم است توصیه هایی به کاندیدای انتخابات داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای پدافند غیرعامل که با حضور معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، افزود: دشمن از طریق جنگ نرم سعی در ایجاد اخلال در امور و ایجاد نارضایتی در خدمات رسانی به مردم دارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دشمن تمام توان خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم پای کار آورده است و سعی دارد در خدمت رسانی به مردم خلل ایجاد کند تا از انتخابات دور شوند.

احمدزاده با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان مراقب این نقشه دشمن باشند، گفت: کمبود و نقصان در برخی خدمات همچون آب، برق، مخابرات، صدا و سیما، گاز و نانوایی ها نباید وجود داشته باشد.

استاندار به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دو قطبی سازی سیاسی و اجتماعی کار دشمنان است، افزود: دشمن به دو شیوه دو قطبی سازی مردم با حاکمیت یا دو قطبی مردم در مقابل مردم فعال است که توصیه می شود همه تریبون داران مراقب این موضوع باشند و آب به آسیاب دشمن نریزند.


برچسب ها: انتخابات - استاندار کهگیلویه - پدافند غیرعامل - سازمان پدافند غیرعامل کشور - انتخابات مجلس شورای اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس - استان
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات از پیش داوری های ناصواب بپرهیزند

داوطلبان انتخابات از پیش داوری های ناصواب بپرهیزند