مطالب مرتبط:
بارش برف و کولاک در ارتفاعات کشور
هشدار کولاک برف/ کوهنوردان پایان هفته به ارتفاعات پایتخت نروند
ورود سامانه هوای سرد و بارش برف در ارتفاعات مازندران
ارتفاعات کولاک برف ، سقوط بهمن ، کاهش دما
بارش برف و باران در جاده های 12 استان کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 08:052024-02-01اجتماعي

بارش برف و کولاک در ارتفاعات کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش برف و وزش باد شدید، کولاک و بهمن همراه با کاهش محسوس دما در روزهای پایانی هفته تاکید کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی ارتفاعات کشور در روزهای پایانی هفته اظهارکرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (12و 13بهمن ماه) فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس، ارتفاعات جنوب کشور و با شدت کمتر در ارتفاعات شمال شرق پیش بینی می شود بنابراین برای بیش از 15 استان کشور هشدار نارنجی رنگ صادر شده است.

وی افزود: بارش برف و وزش باد شدید، کولاک و بهمن همراه با کاهش محسوس دما، مه آلودگی در بیشتر مناطق کوهستانی کشور پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: بارش ها از ظهر پنجشنبه در مناطق مذکور شدت می گیرد به ویژه در زاگرس  مرکزی و  بخش های جنوبی کشور مانند ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان شدت بیشتری دارد.

ضیاییان اضافه کرد: با توجه به ابرناکی و مه آلودگی گسترده در مناطق کوهستانی کشور، کاهش دید افقی، عمودی و  احتمال انحراف از مسیر وجود دارد همچنین وزش باد شدید، کولاک و تشدید سوزباد پیش بینی می شود.


برچسب ها: ارتفاعات - پیش بینی - کاهش محسوس دما - روزهای پایانی - مدیریت بحران - بارش برف - کشور
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و کولاک در ارتفاعات کشور

بارش برف و کولاک در ارتفاعات کشور