مطالب مرتبط:
مجردها، با حس تنهایی این گونه کنار بیایید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-13سياسي

بیایید کمی به همدیگر بیاندیشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید امانی روانشناس و کارشناس در زمینه مسائل اجتماعی است او این روز ها نگران آلودگی های بی رویه و همچنین ورود بی رویه اتباع غیر مجاز خارجی به کشور است به طوری که این مورد دوم موجب برهم خوردن شرایط زندگی در شهر .

- تمدن ایرانی و فرهنگ ایرانی جز اولین و قدیمی ترین دوران است.

از دوران پارینه سنگی میانی که فرهنگ ابزارسازی آن موستری گفته می شود، شواهد بیشتری در غار ها و پناهگاه ها یافت شده است که اغلب مربوط به زاگرس مرکزی هستند.

این دوره از حدود 200 تا 150 هزار سال پیش شروع شده و تا حدود 40 هزار سال پیش ادامه داشته است و با این اندیشه و فکر هر مسلمان ایرانی و بعد از 44 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط بنیانگذار بزرگ و عزیزمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نباید باز هم طی این همه سال بخواهیم دچار آزمون و خطا به دفعات در تمامی مسائل کشور شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید امانی روانشناس و کارشناس در زمینه مسائل اجتماعی است او این روز ها نگران آلودگی های بی رویه و همچنین ورود بی رویه اتباع غیر مجاز خارجی به کشور است به طوری که این مورد دوم موجب برهم خوردن شرایط زندگی در شهر شده است بیکاری جوانان یکی از عواملی است که اتباع خارجی با دستمزد های اندک کار را از آن ها ربود


برچسب ها: انقلاب شکوهمند اسلامی - ایرانی - اجتماعی - حضرت امام خمینی - اتباع غیر مجاز - مسائل اجتماعی - فرهنگ ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

بیایید کمی به همدیگر بیاندیشیم

بیایید کمی به همدیگر بیاندیشیم